دردسر‌های یک بیمارستان سوختگی قدیمی

کد خبر: 898783

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری با اشاره به اینکه تجهیزات و وسایل مورد نیاز درمان سوختگی حتی در حوزه تولید داخل گران شده است، گفت: بیمارستان سوختگی مطهری قدمت بالایی داشته و این مسئله دردسر ایمنی کمتر را به همراه دارد.

دردسر‌های یک بیمارستان سوختگی قدیمی

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری با اشاره به اینکه تجهیزات و وسایل مورد نیاز درمان سوختگی حتی در حوزه تولید داخل گران شده است، گفت: بیمارستان سوختگی مطهری قدمت بالایی داشته و این مسئله دردسر ایمنی کمتر را به همراه دارد.

مسعود ده‌مرده‌ای رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری اظهار داشت: با نوسانات ارزی پیش آمده و گران شدن قیمت دلار، بسیاری از تجهیزات مرتبط با سوختگی نیز تحت تأثیر قرار گرفته و گران شده است.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط حتی محصولات تولید داخل نیز گران شده است، گفت: در حال حاضر کمبودی در مورد تجهیزات و امکانات درمان سوختگی نداریم، ولی تمهیدات لازم در ارتباط با محصولات داخل کشور باید پیش‌بینی شود چرا که به طور مثال؛ یک پانسمان ساده که قبلا هزینه‌ای حدود ۳۰۰ هزار تومان داشت اکنون حداقل به ۴۵۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری با بیان اینکه آمار سوختگی در کشور در نه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن افزایش چندانی نداشته است، گفت: بیشترین آمار مربوط به سوختگی با اسید در واقع مربوط به حوادث سهوی و در جریان باز کردن گرفتگی لوله‌ها رخ داده است.

ده‌مرده‌ای در ارتباط با کمبود تخت سوختگی در بیمارستان گفت: دعا می‌کنیم که هر چه سریع‌تر بیمارستان سوختگی کن در بلوار همت به همت خیرین راه‌اندازی شود واین موضوع می‌تواند در حوزه سوختگی، ایران را با پیشرفت‌های زیادی همراه سازد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان شهید مطهری قدمت بالایی داشته و این ساختمان قدیمی برای یک بیمارستان سوختگی می‌تواند دردسرساز باشد، چرا که ایمنی کمتری داشته و برخی از امکانات از نظر فضا برای این بیمارستان مناسب نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها