دندان‌های رنگی مد جدید این روز‌ها +عکس

کد خبر: 899054

رنگ کردن دندان‌ها توسط برخی از افراد این روز‌ها به مد حوزه دندان و دندانپزشکی تبدیل شده است

دندان‌های رنگی مد جدید این روز‌ها +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: تمیزی و نظافت دندان‌ها همیشه امر مهمی در بهداشت فردی همه مردم به شمار می‌رود و رعایت این بهداشت فردی برای سایر افراد ضروری و مهم است.

بسیاری از مردم هزینه‌های بالا و قابل توجهی را برای سفید کردن دندان‌های خود به دندانپزشکان پرداخت می‌کنند تا دندان‌های آن‌ها در نهایت سفیدتر و تمیزتر به نظر برسد و این مسئله موضوع پر طرفداری در همه جای دنیا به شمار می‌رود.

با وجود اوصاف فوق درباره اهمیت داشتن دندان‌های سفید برای مردم، به تازگی یک مد عجیب و جالب در میان برخی از افراد در بعضی نقاط رایج شده است. افراد در این مد تازه ایجاد شده، دندان‌های خود را رنگ می‌کنند.

دندان‌های رنگی مد جدید این روز‌ها +عکس

رنگ کردن دندان‌ها توسط برخی از افراد این روز‌ها به مد حوزه دندان و دندانپزشکی تبدیل شده است و نوعی مد جدید آرایشی برای آن‌ها محسوب می‌شود. در این مد جدید برخی از مردم با خوردن و استفاده از نوعی ماده خوراکی و آرایشی نسبت به رنگ کردن دندان‌های خود اقدام می‌کنند و معتقد هستند که به این شکل زیباتر به نظر می‌رسند.

دندانپزشکان بر این عقیده هستند که مواد فوق مشکلی برای دندان‌ها به لحاظ سلامت ایجاد نمی‌کنند و ماده خوراکی که برای رنگ کردن دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند ضرری برای دندان‌ها به دنبال نخواهند داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها