روش‌های طبیعی برای درمان میخچه در منزل

کد خبر: 915160

معمولا میخچه پا بعد از پوشیدن کفش نامناسب ایجاد می‌شود و برای پا بسیار دردناک و ناراحت کننده است. در اینجا به شما آموزش می‌دهیم که چطور میخچه پا را در منزل درمان کنید.

روش‌های طبیعی برای درمان میخچه در منزل

معمولا میخچه پا بعد از پوشیدن کفش نامناسب ایجاد می‌شود و برای پا بسیار دردناک و ناراحت کننده است. در اینجا به شما آموزش می‌دهیم که چطور میخچه پا را در منزل درمان کنید. لیمو برای درمان میخچه پا می‌توانید از لیمو استفاده کنید. لیمو هیچ عوارضی برای پا ندارد و شما در هر شرایطی می‌توانید از آن استفاده کنید. درد اصلی میخچه معمولا در نقطه وسط آن است که شما برای تسکین آن باید آب لیمو را روی آن بریزید. سپس اجازه دهید که آبلیمو خشک شود، این کار را آنقدر تکرار کنید که میخچه شما بهبود پیدا کند.

روش‌های طبیعی برای درمان میخچه در منزل

روغن کرچک نگران نباشید، روغن کرچک برای هر پوستی مناسب است. برای استفاده از روغن کرچک آن را با کمی آب گرم مخلوط کنید و سپس روی نقطه التهابی میخچه قرار دهید. درمان با روغن کرچک را تا بهبودی کامل ادامه دهید. پیاز پیاز باعث می‌شود که عفونت روی میخچه شما از بین برود. پیاز باعث نرم شدن پوست ضخمت روی میخچه و از بین رفتن سلول‌های مرده روی پوست می‌شود. برای درمان میخچه، آب پیاز را روی آن بریزید و بعد آن را با پارچه ببندید. این کار میخچه شما را درمان می‌کند. روغن ویتامین E. استفاده از این روغن برای حذف پوست آسیب دیده بسیار مفید است و با مرطوب کردن آن می‌تواند باعث بهبود پوست شما شود. آنتی اکسیدان‌های موجود در روغن ویتامین E. باعث بهبود میخچه می‌شود. این روغن را روی میخچه قرار دهید و قبل از خواب میخچه را با یک جوراب تمیز بپوشانید. هر شب این کار را تکرار کنید تا بهبودی حاصل شود.

روش‌های طبیعی برای درمان میخچه در منزل

سیر سیر برای درمان فوری میخچه بسیار موثر است. آنتی اکسیدان‌های موجود در سیر باعث از بین رفتن عفونت‌ها می‌شوند و میخچه شما را به صورت کامل درمان می‌کنند. چند سیر را رنده کنید و روی میخچه تان قرار دهید و سپس یک جوراب تمیز بپوشید. صبح پا‌های خود را بشویید و شب‌ها آنقدر این کار را تکرار کنید تا میخچه شما درمان شود. آناناس آناناس یکی از بهترین راه حل‌ها برای درمان زیگیل و میخچه است. پوست آناناس را بکنید و یک تکه کوچک از پوست آن را روی میخچه‌تان قرار دهید. سپس میخچه را با باند ببندید. صبح باند را باز کنید و مقداری روغن نارگیل روی میخچه‌تان بزنید. هر شب این کار را تکرار کنید تا میخچه شما درمان شود.

روش‌های طبیعی برای درمان میخچه در منزل

جوش شیرین جوش شیرین باعث حذف لایه مرده پوست از میخچه می‌شود. جوش شیرین عفونت و باکتری را از میخچه جدا می‌کند. برای استفاده از آن پاهایتان را در محلوط جوش شیرین و اب گرم، به مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید.

منبع: دنیاک

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها