آخرین وضعیت راه‌اندازی بیمارستان هوایی در کشور

کد خبر: 921405

صفاریه از افتتاح ۳۱ واحد جدید توانبخشی در ۱۱ استان کشور به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

آخرین وضعیت راه‌اندازی بیمارستان هوایی در کشور

باشگاه خبرنگاران: حسن صفاریه معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در خصوص افتتاح واحد‌های جدید توانبخشی اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه فجر و و به منظور کمک به توانبخشی و ارائه خدمات اجتماعی برای تسکین آلام بیماران، جانباران و معلولان و ایجاد حس تعاون، تفاهم، دوستی و نیکوکاری بین مردم، ۳۱ واحد جدید توانبخشی در ۱۱ استان آذربایجان غربی، ایلام، اردبیل، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی و هرمزگان افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۸۹ واحد توانبخشی داریم، تصریح کرد: با افتتاح این ۳۱ واحد جدید، تمام استان‌ها از وجود یک مرکز جامعه توانبخشی برخوردار خواهند بود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر درباره طرح بیمارستان هوایی گفت:: این طرح که به منظور تسریع در امداد و نجات به افراد آسیب دیده و انتقال سریع به بیمارستان‌ها به خصوص در مناطق صعب العبور در نظر گرفته شده، به دلیل کمبود بودجه محقق نخواهد شد.

وی افزود: اگر بودجه این طرح تامین شود، می‌توان یکی از هواپیما‌های باربری که عمر مسافربری آن سر آمده است را تبدیل به بیمارستان هوایی کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها