تعداد کشته شدگان در سیل ۴۶ نفر است

کد خبر: 933576

نمکی گفت: تعداد کشته شدگان در سیل کشور ۴۶ نفر است.

تعداد کشته شدگان در سیل ۴۶ نفر است

باشگاه خبرنگاران جوان: سعید نمکی وزیر بهداشت روز دوشنبه در جریان بازدید از سد و نیروگاه دز خوزستان اظهار کرد: نخستین گزارش سیلاب از گمیشان و آق قلا در استان گلستان از ۲۵ اسفند رسید که ستاد ویژه‌ای به فرماندهی بنده برای کنترل اوضاع بهداشتی، در وزارت بهداشت تشکیل شد.

وزیر بهداشت ادامه داد: این ستاد به تمام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام آماده باش کرد و تاکید شد که هیچ یک از روسا به مرخصی نروند.

وی گفت: با وجود ایجاد مشکل برای هموطنان در جریان سیلاب از جمله اتفاقات تلخ شیراز، کمترین عارضه را در این حجم از بارندگی شاهد بودیم و هم اکنون نیز تمام تیم‌های بهداشت محیط وزارت بهداشت فعال هستند. بیشترین تعداد کشته شدگان مربوط به چند دقیقه نخست حادثه سیلاب شیراز است

نمکی با بیان اینکه روزانه ۵۰۰ مورد نمونه برداری آب در سطح کشور انجام می‌شود اظهار کرد: تاکنون هیچ آلودگی آب یا عفونت‌های روده‌ای ناشی از آب آلوده به ما گزارش نشده است و همکارانم شبانه روزی کار می‌کنند ضمن اینکه توزیع آب معدنی نیز توسط همکاران در حال انجام است.

وی یادآوری کرد: تاکنون ۴۶ مورد تلفات در کشور داشته ایم که بیشترین تعداد یعنی ۲۱ نفر مربوط به چند دقیقه نخست حادثه سیلاب شیراز است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها