انتقاد وزارت بهداشت از سریال‌های یاس‌آفرین تلویزیون

کد خبر: 950193

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در یادداشتی با عنوان «بوی باران، نشانی از باران ندارد» نسبت به عملکرد صدا و سیما در پخش سریال‌هایی که به تعبیر وی لحظات امیدبخش را از مخاطب می‌گیرد، انتقاد کرد.

انتقاد وزارت بهداشت از سریال‌های یاس‌آفرین تلویزیون

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در یادداشتی با عنوان «بوی باران، نشانی از باران ندارد» نسبت به عملکرد صدا و سیما در پخش سریال‌هایی که به تعبیر وی لحظات امیدبخش را از مخاطب می‌گیرد، انتقاد کرد.

در متن یادداشت دکتر کیانوش جهانپور که در اختیار ایسنا قرار گرفت، آمده است:

«پخش سریال تلویزیونی نسبتا مطول بوی باران، آن هم از یک شبکه پربیننده سیما در پیک ساعات پخش که اتفاقا اغلب اعضای خانواده بیننده آن هستند، اگر نگوییم یک فاجعه است، اما حتما آسیب‌زاست و هیچ نشانی از حرکت در راستای اهداف و ماموریت و مسولیت اجتماعی یک رسانه، آنهم رسانه ملی ندارد و نهایت بدسلیقگی و موجب تأسف هست.

یک سریال ضعیف از نظر فنی، بی هدف، متناقض که حتما ساعات خواب آرام و آسوده و لحظاتی امیدبخش را از مخاطب می‌گیرد و در این فضا، قرار است هفتاد شب، مخاطب را در پی هزار و یک قصه تیره و تار یاس آفرین و فشارزای روانی بکشانند، اینکار هر نتیجه‌ای داشته باشد، در این روز‌ها و ماه‌ها، خدمتی به مردم و جامعه ایرانی نمی‌کند.

توصیه بنده این هست که در ساعات و شب‌های پخش این سریال، خیلی راحت تلویزیون خود را خاموش کنید و یا شبکه‌های دیگری را انتخاب کنید و روح و روان خود و خانواده را از خرده شیشه‌ها و خط و خش متعدد و مکرری که بر آینه صاف روح و روان و حتی سلامت جسم و جان شما می‌کشد، نجات دهید، الحمدلله رسانه و شبکه برای دیدن بسیار است و مثل سال‌های دور محکوم به انتخاب‌های محدود نیستیم.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها