کشف یک تن تریاک در ایرانشهر

کد خبر: 967208

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ یک تن موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

کشف یک تن تریاک در ایرانشهر

باشگاه خبرنگاران : محسن گل‌محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر ، گفت:اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر در ادامه برخورد‌های قاطعانه با سوداگران مرگ پس از چندین روز کار اطلاعاتی، لحظاتی پیش در درگیری مسلحانه با اعضای کاروان مسلح حمل موادمخدر یک تن تریاک کشف و ضبط کردند.

اواظهار داشت: در این درگیری یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر با تقدیر از تلاش‌های هوشمندانه و مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر بیان کرد: مبارزه جدی با پدیده مذموم و شوم قاچاق موادمخدر و به منظور صیانت از جوانان به عنوان سرمایه‌های عظیم میهن اسلامی از اولویت‌های دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی است.

او به قاچاقچیان و سوداگران مرگ هشدار داد و تصریح کرد: نیرو‌های مقتدر اطلاعاتی و انتظامی شهرستان ایرانشهر کاملا فعالیت‌های سوداگران مرگ در هر نقطه از منطقه را رصد و با اخلالگران و ناامن کنندگان جامعه به شدت برخورد می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها