واکنش سردار فرحی درباره سریال رمضانی «سرباز»

کد خبر: 990240

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه عمومی نیرو‌های مسلح گفت: سریال سرباز می‌گوید که در این برهه از زمان سربازی دیگر فقط رزم نیست و به مهارت آموزی و زندگی اجتماعی سربازان اشاره می‌کند.

واکنش سردار فرحی درباره سریال رمضانی «سرباز»

خبرگزاری مهر: فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه عمومی نیرو‌های مسلح گفت: سریال سرباز می‌گوید که در این برهه از زمان سربازی دیگر فقط رزم نیست و به مهارت آموزی و زندگی اجتماعی سربازان اشاره می‌کند.

سردار سید مهدی فرحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از اهداف قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح بحث ترویج فرهنگ مهارت آموزی است که خانواده‌ها و خود جوانان با این مهارت‌ها آشنا شوند.

وی افزود: سعی داریم تا بگوییم که جوانان در حین سربازی علاوه بر کار‌های نظامی و انتظامی و نگهبانی و مسائل این چنینی می‌توانند مهارت بیاموزند که این مهارت در نهایت منجر به اشتغال این افراد می‌شود.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه عمومی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: لذا در این راستا تصمیم گرفته شد که تعدادی فیلم و سریال و کلیپ و مستند ساخته شود که یکی از این پروژه‌ها سریال سرباز است که محصول مشترک قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و صداوسیما است.

به گفته فرحی موضوع این سریال بحث سربازی به صورت عام و مهارت آموزی به صورت خاص است و علاوه بر این مسائل زندگی اجتماعی خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های سربازان در این سریال دیده شده است.

وی ادامه داد: این سریال بنا بود حدود ۴۵ قسمت باشد که بعداً به ۵۰ قسمت افزایش پیدا کرد و در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما بعد از اذان مغرب و عشا پخش می‌شود و بعد از ماه مبارک هم در شب‌های خاصی که بعداً اطلاع رسانی می‌شود پخش خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه عمومی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: قرارگاه مهارت آموزی از این دست فیلم و سریال و کلیپ و مستند در برنامه خود دارد که ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و وزارت دفاع تعهد دارند در این راستا فیلم‌هایی را بسازند.

سردار فرحی بیان کرد: در این فیلم و فیلم‌های مشابه این پیام وجود دارد که جوانان چه قبل از اعزام به سربازی می‌توانند مهارت‌هایی را بیاموزند و چه در حین سربازی می‌توانند به یادگیری مهارت‌هایی که اکثراً هم در زندگی فردی و اجتماعی کارآیی دارند بپردازند که در نهایت این مهارت‌ها یک کمکی برای اشتغال آن‌ها است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها