کرونا در جهان/شمار صهیونیستهای کرونا گرفته به ۱۶۲۶۸ نفر رسید

کد خبر: 992196

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش شمار صهیونیستهایی که کرونا گرفته اند، خبر داد.

کرونا در جهان/شمار صهیونیستهای کرونا گرفته به ۱۶۲۶۸ نفر رسید

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری فلسطینی قدس پرس، افزایش روزافزون شمار صهیونیست‌های مبتلا به کرونا موجب بروز بحران در اراضی اشغالی شده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر موارد جدیدی از ابتلاء به کرونا در میان صهیونیست‌ها به ثبت رسیده است.

آنگونه که مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کرده اند شمار صهیونیستهای مبتلا به کرونا به ۱۶ هزار و ۲۶۸ نفر رسیده است که ۸۹ نفر از آنها وضع جسمی وخیمی دارند.

با مرگ چند صهیونیست دیگر، شمار صهیونیستهایی که بر اثر کرونا مُرده اند به ۲۳۷ صهیونیست رسیده است.

گفتنی است، این آمار در حالی است که پیشتر مقامات صهیونیست فاش کردند شمار دقیق مبتلایان به کرونا ۲۰۰ هزار نفر است.

شیوع کرونا در فرانسه پیش از اعلام رسمی در چین بوده است

بیمارستانی در فرانسه با بررسی دوباره برخی نمونه‌های آزمایشگاهی از بیماران در اواخر سال گذشته میلادی اعلام کرده که مدت‌ها پیش از اعلام رسمی شیوع کرونا در فرانسه، شیوع این بیماری آغاز شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، بیمارستانی در فرانسه با بررسی دوباره برخی نمونه‌های آزمایشگاهی از بیماران در اواخر سال گذشته میلادی اعلام کرده که مدت‌ها پیش از اعلام رسمی شیوع کرونا در فرانسه و حتی چین، بیمارانی با علائم کرونا در حومه پاریس مشاهده شده بود.

در این ارتباط دکتر «ایو کوهن»، رئیس بیمارستانی در حومه پاریس اعلام کرده که در حال بررسی نمونه‌هایی از بیمارانی است که در ماه دسامبر سال گذشته با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه کرده بودند، اما آنفولانزا نداشته‌اند.

این مقام بهداشتی در عین حال تائید کرده که حداقل نتیجه آزمایش یکی از بیمارانی که در ۲۷ دسامبر در این بیمارستان بستری بوده است، حال با بررسی دوباره آزمایش‌های کرونا، مثبت شده است.

تا کنون در فرانسه بیش از ۲۵ هزار نفر بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و تا با تائید مثبت مورد ابتلاء به کرونا در این کشور از ۲۷ دسامبر مشخص می‌شود که شیوع کرونا در فرانسه مدت‌ها پیش از اعلام رسمی در این کشور آغاز شده بود.

دولت فرانسه برای نخستین بار در ۲۴ ژانویه یعنی حدود یک ماه بعد از زمانی که حال آزمایش کرونا در بیمارستانی در حومه پاریس مثبت شده، نخستین ابتلای به کرونا را اعلام کرد و حال مشخص شده حداقل یک ماه پیش از اعلام رسمی دولت فرانسه، شیوع کرونا در پاریس آغاز شده بود.

از سوی دیگر مثبت شدن آزمایش کرونای یک بیمار در ۲۷ دسامبر حتی یک هفته قبل از اعلام رسمی شیوع این بیماری در چین است و حال به نظر می‌رسد مدت‌ها قبل از اعلام رسمی شیوع کرونا در شهر ووهان چین، شیوع این بیماری در فرانسه نیز آغاز شده بود.

آمار مبتلایان در لبنان به ۷۴۱ نفر رسید/ دو مبتلای دیگر در تونس جان باختند منابع خبری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در لبنان و تونس خبر دادند.

به نقل از العهد، وزارت بهداشت لبنان از ثبت یک مورد جدید ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

با ثبت این مورد جدید، آمار مبتلایان تا روز سه شنبه به 741 نفر رسید.

وزارت بهداشت تونس هم از ثبت پنج مورد جدید ابتلا به کرونا و افزایش آمار مبتلایان به 1018 نفر خبر داد. طی 24 ساعت گذشته دو مبتلای دیگر هم فوت شدند تا آمار فوتی ها به 43 نفر افزایش یابد.

شمار مبتلایان به کرونا در امارات به ۱۵۱۹۲ نفر رسید

وزارت بهداشت امارات از موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد و اعلام کرد: شمار مبتلایان با ۴۶۲ مورد جدیدی که ثبت شده، به ۱۵۱۹۲ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری امارات(وام)، وزارت بهداشت امارات از موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد.

وزارت بهداشت امارات اعلام کرد که ۴۶۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده است که با احتساب موارد جدید ابتلا، شمار مبتلایان در این کشور به ۱۵۱۹۲ نفر افزایش پیدا کرد.

همچنین وزارت بهداشت امارات از ۹ مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در این کشور خبر داد که شمار فوتی ها هم به ۱۴۶ نفر رسید.

وزارت بهداشت امارات همچنین به بهبودی ۱۸۷ نفر طی ساعات گذشته اشاره و اعلام کرد: شمار بهبود یافتگان در عربستان به ۳۱۵۳ نفر رسید.

شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۳۰۲۵۱ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان از موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان از موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۹۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در عربستان ثبت شده است که با احتساب موارد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۳۰۲۵۱ نفر افزایش پیدا می کند.

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان همچنین از ۹ مورد فوتی جدید طی ساعات گذشته خبر داد که به این ترتیب شمار فوتی های ناشی از کرونا در عربستان به ۲۰۰ نفر رسید.

محمد العبد العالی همچنین اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵۵ نفر از چنگال کرونا نجات پیدا کرده اند که مجموع بهبود یافتگان در عربستان به ۵۴۳۱ نفر رسید.

وی مبتلایان جدید به کرونا را از مکه مکرمه، ریاض، دمام، الجبیل، الهفوف، الخبر، طائف، مدینه منوره، النعیریه، بیش، قریه العلیا، الدرعیه، بریده، ابها، تبوک، رابغ، الزلفی، بیشه، الخرج، ینبع، الهدا، القریع، المخواه، ضباء و القنفذه دانست.

شمار مبتلایان به کرونا در افغانستان به ۳۲۲۴ نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در افغانستان با ثبت ۳۳۰ مورد جدید طی شبانه‌روز گذشته به ۳۲۲۴ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، وزارت بهداشت افغانستان امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: طی شبانه‌روز گذشته با ثبت ۳۳۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا (کووید -۱۹) در کشور آمار کل مبتلایان به ۳ هزار و ۲۲۴ نفر رسیده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت بهداشت افغانستان در این خصوص آمده است: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ نفر در هرات، ۴۵ نفر در کابل، ۴۱ فرد در قندهار، ۳۸ تَن در بلخ، ۲۶ نفر در پکتیا، ۱۳ تن در ننگرهار، ۱۲ تن در پنجشیر، ۱۱ نفر در لغمان، ۱۱ تن در تخار، ۱۰ نفر در لوگر، ۱۰ تن در سمنگان، ۹ تن در پکتیکا، ۷ نفر در پروان، ۶ نفر در فاریاب، ۵ تن در غزنی، ۵ نفر در قندوز، ۵ نفر در کنر، ۴ تن در کاپیسا، ۴ نفر در میدان وردک، ۳ تن در بدخشان، ۳ نفر در زابل، ۲ تن در فراه و یک نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وزارت بهداشت افغانستان در ادامه می افزاید: تاکنون ۹۵ نفر نیز بر اثر کرونا در افغانستان جان خود را از دست داده و ۴۲۱ بیمار نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌ اند.

گفتنی است کووید -۱۹ که برای نخستین بار در دسامبر سال گذشته در شهر ووهان مرکز استان هوبی چین مشاهده شد، در بیش از ۲۰۰ کشور گسترش یافته و به یک بیماری همه گیر جهانی تبدیل شده است.

شمار مبتلایان به کرونا در قزاقستان به 4179 نفر رسید

وزارت بهداشت قزاقستان اعلام کرد، تعداد مبتلایان به ویرو کرونا در این کشور به 4179 نفر رسیده است. وزارت بهداشت قزاقستان از افزایش شمار افراد مبتلا در این کشور به ویروس کرونا خبر داد.

بنابر این گزارش، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تا ساعت 17:30 دقیقه به وقت محلی به 4179 نفر رسیده است.

تعداد افراد بهبود یافته از این بیماری در این کشور نیز افزایش و به 1264 نفر رسیده است.

از روز های اول ثبت نخستین مبتلاین به ویروس کرونا در مرز های این کشور و تا به امروز 29 تن بر اثر این بیماری فوت کردند.

اعلام اولین مورد مبتلا به کرونا در «صنعاء»

وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن از شناسایی اولین مورد قطعی مبتلا به کرونا در صنعاء خبر داد. «طه المتوکل» وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، اولین مورد قطعی مبتلا به کرونا در صنعاء شناسایی شده و وی یک مهاجر سومالیایی است.

وی در ادامه گفت، یکشنبه گذشته گزارشی درباره یک حالت فوتی مشکوک در یک هتل دریافت شد و بلافاصله تیم‌های مربوطه اعزام شدند.

المتوکل سپس تصریح کرد: فرد فوت شده به بیماری‌های دیگری مانند نارسایی کلیوی و التهاب مزمن کبد نیز دچار بوده است.

وزیر بهداشت یمن در ادامه از ضد عفونی کردن هتل مربوطه و قرنطینه کردن افرادی که با این فرد در ارتباط بوده‌اند، خبر داد.

وی از تمام یمنی‌ها خواست به توصیه‌های بهداشتی لازم برای در امان ماندن از کرونا از جمله نرفتن به مراکز عمومی مانند بازار خودداری کنند.

«ناصر باعوم» وزیر بهداشت دولت مستعفی یمن هفته گذشته اعلام کرد، برای اولین بار دو نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در عدن (در جنوب یمن) جان خود را از دست دادند.

اولین موارد ابتلا به کرونا در یمن مربوط به دهم ماه جاری میلادی (آوریل) در «حضرموت» در شرق یمن بود که اعلام شد وی بهبود پیدا کرده است.

افزایش مبتلایان به کرونا در سرزمین‌‎های اشغالی؛ مرگ ۲۳۷ شهرک‌نشین تاکنون وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از ثبت ۳۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

به نقل از روسیاالیوم، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از ثبت 31 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گفت که تعداد مبتلایان به کرونا تا صبح روز سه شنبه به 16268 نفر رسیده است و از این تعداد 237 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این گزارش حال 89 تن از مبتلایان به کرونا در سرزمین های اشغالی وخیم است.

رژیم صهیونیستی قصد دارد که از صبح روز پنجشنبه آینده مراکز خرید و بازارهای غیر مسقف را بازگشایی کند.

احتمال می رود که رژیم صهیونیستی اجازه بازگشایی باشگاه های بدنسازی، تجمع 20 نفر در مکان های سر باز و برگزاری مراسم جشن عروسی با مشارکت 50 نفر را بدهد.

ویروس کرونا اولین بار دسامبر گذشته در شهر ووهان چین رؤیت شد و تاکنون بیش از 3 میلیون و 671 هزار نفر در سرتاسر جهان به این ویروس مبتلا شده و از این تعداد بیش از 253 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ثبت موارد جدید ابتلا به کرونا در کرانه باختری اشغالی منابع خبری از ثبت موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

به نقل از پایگاه خبری العهد، «می کیلة» وزیر بهداشت تشکیلات خودگردان از ثبت 6 مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد.

به گفته این مسئول فلسطینی، موارد جدید ابتلا به کرونا مربوط به منطقه السموع و قدس اشغالی است.

بر اساس این گزارش، آمار مبتلایان به کرونا در مناطق فلسطینی به 366 نفر رسیده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها