کرونا در ایران/تولد ۱۳۶۹ نوزاد همزمان با اوج شیوع کرونا در بابل

کد خبر: 992416

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر ۱۴۰ نفر مشکوک به کرونا در قم بستری بوده که ۳۵ نفر آنها بدحال هستند.

کرونا در ایران/تولد ۱۳۶۹ نوزاد همزمان با اوج شیوع کرونا در بابل

خبرگزاری مهر: به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به هفدهم اردیبهشت‌ماه، ۴۷ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

وی افزود: ۲۱ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های قم بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در شبانه روز گذشته، ۵ نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

قدیر اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴۰ نفر مشکوک به کرونا در قم بستری بوده که ۳۵ نفر آنها بدحال هستند.

۶ بیمار به آمار مبتلایان به کرونا در زنجان افزوده شد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان زنجان افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز قزلباش با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶ نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان زنجان افزوده شده است، گفت: در مجموع تاکنون تست کرونای ۱۰۳۶ نفر در استان بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مثبت اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۸ نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

قزلباش افزود: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس در استان تا به امروز ۸۳۶ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

روند صعودی آمار کرونا در شهرستان درمیان / شناسایی ۹ ابتلای جدید معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۹ مورد جدید ابتلاء به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: تمامی این موارد مربوط به شهرستان درمیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز مهدی زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام ۸۵ نمونه آزمایش تشخیص کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۷۶ نمونه منفی و ۹ نمونه مثبت بوده است.

وی با اشاره به روند صعودی بیماران در شهرستان درمیان عنوان کرد: تمامی موارد مثبت ۲۴ ساعت گذشته نیز مربوط به این شهرستان بوده است.

به گفته وی طی ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه یکی از مبتلایان به کرونا در شهرستان فردوس فوت کرده است.

مهدی زاده با بیان اینکه آمار مبتلایان استان به ۵۸۲ نفر رسیده است، گفت: ۵۳۵ بیمار با حال عمومی خوب ترخیص و یا بهبود یافته‌اند.

وی تعداد مبتلایان بستری در بیمارستان‌های استان را ۹ نفر اعلام کرد: و افزود: متأسفانه تا کنون ۴۴ نفر از بیماران نیز فوت شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان داشت: مجموع کل آزمایشات انجام شده تشخیص کرونا در استان تا امروز سه هزار و ۴۴۰ مورد بوده است.

شناسایی ۱۷۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد که با احتساب این موارد کل مبتلایان به ۳۷۳۲ نفر افزایش یافت. علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد که با احتساب این موارد کل مبتلایان به ۳۷۳۲ نفر افزایش یافت.

وی افزود: موارد جدید به تفکیک شهرستان‌ها شامل اهواز ۱۱۱ مورد، شوشتر ۸ مورد، آبادان ۵ مورد، دزفول ۲۲ مورد، بهبهان ۲ مورد، باوی ۵ مورد، حمیدیه ۳ مورد، رامشیر ۱ مورد، رامهرمز ۲ مورد، کارون ۹ مورد، ماهشهر ۲ مورد،مسجدسلیمان ۱ مورد، لالی ۱مورد،خرمشهر ۳ مورد و امیدیه ۱ مورد بوده است.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۱۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در خوزستان جان باختند تا فوت‌شدگان به ۲۵۳ مورد برسد.

وی افزود: در حال حاضر ۴۱۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۳۰۶۹ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

ثبت ۴۷ بیمار جدید مبتلا به کروناویروس درکردستان/ بهبودی ۹۰۰ بیمار کرونایی در کردستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از افزایش ۴۷ بیمار جدید مبتلای قطعی به کرونا در استان خبر داد.

فرزین رضاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا پیش از ظهر امروز تعداد یک هزار و ۶۵۷ بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

وی با اشاره به آمار مبتلایان کرونا به تفکیک شهرستان افزود: در سقز ۳۸۰ نفر، سنندج ۴۶۸ نفر، بانه ۱۷۹ نفر، قروه ۱۲۸ نفر، دیواندره ۱۱۳ نفر، مریوان ۹۹ نفر، بیجار ۱۰۱ نفر، کامیاران ۸۳ نفر، دهگلان ۸۲ نفر و سروآباد ۲۴ نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر چهار هزار و ۶۵۰ نمونه است که از این تعداد یک هزار و ۶۵۷ مورد مثبت، ۲ هزار و ۷۹۱ مورد منفی و ۲۰۲مورد اعلام نشده است.

رضاعی از فوت ۱۲۶ نفر در استان بر اثر کرونا از ابتدای شروع تا کنون خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۴ نفر در سقز، ۲۴ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۱۸ نفر در بانه، ۹ نفر در کامیاران، هشت نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، پنج نفر در دیواندره و ۲ نفر در دهگلان به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر روند بهبودی بیماران مبتلا به کرونا در استان سرعت بیشتری داشته به طویکه تاکنون ۹۰۰ بیمار بهبود یافته‌اند.

تولد ۱۳۶۹ نوزاد همزمان با اوج شیوع کرونا در بابل

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی بابل از تولد هزار و ۳۶۹ نوزاد در روزهای اوج شیوع کرونا در شهرستان خبر داد.

مهدی شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر از تولد هزار و ۳۶۹ نوزاد در اوج ویروس کرونا در بابل خبر داد و گفت: به رغم شیوع کرونا اما هیچ چیز تاکنون نتوانسته زنجیره امید و جریان زندگی را متوقف سازد و تولد نوزادان امید به زندگی را در دل‌ها بیشتر می‌کند.

وی افزود: از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری، تعداد هزار و ۳۶۹ نوزاد در بابل به دنیا آمدند که از این تعداد ۲۷ زایمان دوقلو و یک زایمان سه قلو بوده است.

وی یادآور شد: در اسفند ماه ۵۲۶ نوزاد، فروردین ۵۴۸ و تا ۱۵ اردیبهشت ۲۹۵ نوزاد در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی بابل دیده به جهان گشودند.

شناسایی ۹مورد جدید مبتلا به کووید۱۹ در خراسان جنوبی آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی ۹مورد جدید به ۵۸۲نفر رسید.

مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، گفت: اکنون از ۳هزار و ۴۴۰ آزمایش انجام شده، ۲هزار و ۸۵۸ نفر تست شان منفی و ۵۸۲ نفر جواب تست شان مثبت شد.

او افزود: از این تعداد ۵۳۵ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و ۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند که حال عمومی یک نفر از این بیماران وخیم است.

مهدی زاده با اشاره به شناسایی ۹ مورد جدید در ۲۴ساعت گدشته به مبتلایان ویروس کرونا از بین ۸۵ آزمایش انجام شده بیان کرد: ۹ مورد مثبت امروز مربوط به شهرستان درمیان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با اشاره به اینکه در ۲۴ساعت گذشته یک خانم ۷۶ ساله از فردوس فوت شده است اظهار کرد: تعداد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان جنوبی به ۴۴ نفر رسید.

او غربالگری مرحله دوم این بیماری را ۳۳۹ هزار و ۲۲۸ نفر از افراد بالای ۱۵سال عنوان کرد.

ثبت ۱۲۶ مرگ قطعی بر اثر ابتلا به کرونا در کردستان از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان تاکنون ۱۲۶ تن جان باختند.

دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتلای قطعی ۱۶۵۷ نفر از هم استانی‌ها به کروناویروس از ابتدا تا پیش از ظهر امروز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا پیش از ظهر امروز تعداد ۱۶۵۷ بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

رضاعی گفت: شهرستان‌های سقز ۳۸۰ نفر، سنندج ۴۶۸ نفر، بانه ۱۷۹ نفر، قروه ۱۲۸ نفر، دیواندره ۱۱۳ نفر، مریوان ۹۹ نفر، بیجار ۱۰۱ نفر، کامیاران ۸۳ نفر، دهگلان ۸۲ نفر و سروآباد ۲۴ نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

او ابراز داشت: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۴۶۵۰ نمونه است که از این تعداد ۱۶۵۷ مورد مثبت، ۲۷۹۱ مورد منفی و ۲۰۲ مورد اعلام نشده است.

رئیس دانشگاه افزود: متاسفانه ۱۲۶ نفر از هم استانی‌های عزیزمان (۳۴ نفر در سقز، ۲۴ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۱۸ نفر در بانه، نه نفر در کامیاران، هشت نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، پنج نفر در دیواندره و دو نفر در دهگلان) به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن گردیده‌اند.

او با اعلام ۹۰۰ بیمار بهبود یافته و اشاره به اهمیت مرحله‌ی اول غربالگری بیماری کرونا در روند پیشگیری و کنترل بیماری تا به امروز، گفت: اولویت در غربالگری مرحله دوم، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند بنابراین از مردم عزیز استان خواهشمندیم با پاسخگویی به شماره تماس ۴۰۳۰ با مراقبین سلامت و بهورزان همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

روند کاهشی ویروس کرونا در آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از روند کاهشی ویروس کرونا در استان خبر داد.

صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حاشیه جلسه مجمع سلامت و ستاد مدیریت مبارزه با کرونا شهرستان هریس از روند کاهشی ویروس کرونا در استان خبرداد.

صومی گفت:مقایسه هفته اول اردیبهشت با هفته دوم نشان می‌دهد میزان مبتلا، بستری وفوتی روند نزولی دارد و وضعیت رو به بهبود است، تعدادبستری‌ها نسبت به ترخیصی‌ها کمتر شده است و دیروز فقط یک فوتی داشتیم.

او افزود: البته با توجه به افزایش نمونه گیری در استان احتمال افزایش مبتلایان به کرونا زیاد است، چون بحث غربالگری و بیماری یابی را در سطح استان شروع کرده‌ایم.

صومی گفت:از افرادی که تماس مستقیم با افراد مبتلا دارند نمونه گیری می‌کنیم و از افرادی که علائم خفیف دارند خواهشمندیم که بحث استراحت ۱۶ ساعته در منزل را رعایت کنند.

او گفت: ویروس کرونا در تمامی بخش ها، شهر‌ها و روستا‌های استان وجود دارد، اگر لحظه‌ای غفلت کنیم و بی‌مبالاتی کنیم قطعاً گسترش ویروس کرونا را در استان خواهیم داشت.

صومی افزود: از همه خواهشمندم فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی را رعایت کنند و صنوفی که مجوز فعالیت گرفته اند باید بر طبق دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه فعالیت دهند تا با کمک به مجموعه درگیر دراین امر، زمینه را برای فعالیت این ویروس، نامساعد کنند چرا که هر زمان زمینه مساعد باشد این ویروس گسترش خواهدیافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درمورد وضعیت هریس گفت: شهرستان هریس با درایت فرماندار و مجموعه بهداشتی خوب مدیریت شده بود که متأسفانه در دو سه روز گذشته تعداد افراد مبتلا و مثبت زیاد شده که علت آن شروع بحث غربالگری و بیماریابی می‌باشد. در حال حاضر وضعیت تحت کنترل می‌باشد و اگر از این حالت خارج شویم وضعیت بدتر خواهد شد.

او گفت: در حال حاضر ۹ نفر در بیمارستان هریس بستری داریم و این وضعیت قابل قبول است، بایستی همکاری‌ها بیشتر شود تا بر مشکلات فائق آییم با توجه به دو سه روز گذشته که مبتلایان را شناسایی کردیم وضعیت شهرستان هریس زرد تلقی می‌شود و تمامی تمهیداتی که در مناطق زرد داریم در این شهرستان نیز اعمال خواهد شد.

صومی افزود: روز‌های آتی با توجه به اینکه بحث فعالیت افراد در امور کشاورزی را هم داریم، گرفتاری یک فرد یعنی این حداقل یک ماه دوری از فضای کار و این هم یک بارمعیشتی بزرگ بر جامعه تحمیل می‌کند، اعتقاد داریم که با همکاری مردم فهیم هریس و استان این امکان فراهم خواهد شد تا در این ماه یا حداکثرماه آتی بیماری را در استان کنترل کنیم.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به ۵۵۸ نفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۵۵۸ نفر خبر داد.

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به ۵۵۸ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هشت مورد مثبت کرونا در استان ثبت شده است.

او اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد هشت مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

کریمیان بیان کرد: خوشبختانه در چهار روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

او با بیان تا کنون ۵۴ نفر در استان ایلام بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند، عنوان کرد: مردم استان باید بیش از گذشته نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام داشته باشند تا شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام یادآور شد: شرکت در طرح غربالگری سلامت با شناسایی افراد مبتلا نقش مهمی در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا دارد و از مردم عزیز هم استانی درخواست می‌شود که در صورت داشتن علائم، حتماً به مراکز درمانی مراجعه کنند.

شناسایی ۷۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا شناسایی و ۴ نفر نیز در استان فارس جان باختند.

به گزارش خبرنگارمهر، دکترعبدالرسول همتی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ۲ هزار و ۵۵۹ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تخصصی کووید ۱۹ استان، ۷۵ مورد مثبت شناسایی شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۳ هزار و ۹۲۱ نفر رسیده است.

او افزود: متأسفانه چهار نفر از هم استانی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این چهار مورد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس در فارس به ۹۵ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه ۹۵ مورد فوتی استان بر اثر ابتلاء به کروناویروس از شروع تاکنون را ۵۸ مورد مربوط به شیراز؛ ۱۰ مورد مرودشت؛ ۳ مورد آباده؛ ۲ مورد اقلید؛ رستم، کازرون، داراب، پاسارگاد، زرقان، ارسنجان، سروستان، نی ریز و بیضا هر کدام یک نفر عنوان کرد و مابقی جانباختگان را نیز مربوط به دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان اعلام کرد.

دکتر همتی همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را نیز سه هزار و ۴۱۵ نفر اعلام کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ و قطع زنجیره‌های انتقال این بیماری، در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی و فاصله مناسب در روابط اجتماعی را جدی بگیرند.

شیب ابتلای افراد به بیماری کرونا در همدان کاهش یافت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شیب ابتلای افراد به بیماری کرونا در همدان نسبت به روزهای نخست شیوع این بیماری کاهش یافته است.

ابراهیم جلیلی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیب ابتلای افراد به بیماری کرونا در همدان نسبت به روزهای نخستین شیوع این بیماری کاهش یافته است، گفت: خوشبختانه امروز مانند دیگر نقاط کشور در استان همدان نیز این بیماری تحت کنترل بوده و این روزها به حالت تعادل رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه هنوز خطر کرونا رفع نشده است، عنوان کرد: کماکان مردم باید از تردد غیر ضروری در شهر پرهیز کرده و تمامی نکات بهداشتی مانند استفاده از دستکش، شست و شوی مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک و غیره را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: بسیاری از شهرها که چند روز پیش شاهد روند کاهشی ابتلای افراد به کووید ۱۹ بودند، متأسفانه به دلیل عدم توجه مردم به نکات بهداشتی و تردد غیر ضرور آنها در شهر، مجدد با رشد ابتلای افراد به این بیماری روبرو شدند.

جلیلی با تاکید بر اینکه در صورت همکاری مردم و رعایت کردن نکات بهداشتی از سوی آنها روند ابتلای افراد به کووید ۱۹ کاهشی خواهد شد، اضافه کرد: نتیجه توجه مردم به رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تردد غیر ضروری در شهر و یا بالعکس در یک بازه زمانی ۱۴ روزه مشخص می‌شود یعنی ممکن است مجدد با افزایش یا کاهش شیوع بیشتر بیماری کرونا روبرو شویم.

وی درباره گلایه مردم از برخی بیمارستان‌های همدان برای گرفتن اخذ هزینه‌های خارج از تعرفه مصوب دولت به بهانه بیماری کرونا نیز گفت: اگر کسی با چنین رفتاری روبه‌رو شده می‌تواند مدارک خود را به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیاورد تا قانونی بودن یا نبودن این عمل توسط همکاران ما بررسی شود چرا که دریافت هرگونه هزینه‌های خارج از تعرفه مصوب دولت به بهانه کرونا توسط بیمارستان‌ها غیر قانونی است.

تعداد مبتلایان کرونا در خوزستان به ۳۷۳۲ نفر رسید/ ۱۷۶ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: طی ۲۴ گذشته، ۱۷۶ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد تا به این صورت شمار مبتلایان استان به ۳۷۳۲ نفر افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعد از ظهر چهارشنبه در خصوص جدیدترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان، اظهار کرد: طبق تشخیص‌های قطعی صورت گرفته در شبانه‌روز گذشته، ۱۷۶ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد که با احتساب این موارد جدید، شمار مبتلایان استان به سه هزار و ۷۳۲ نفر افزایش یافت.

وی افزود: این موارد جدید به تفکیک شهرستان‌ها؛ اهواز ۱۱۱ مورد، دزفول ۲۲ مورد، کارون ۹ مورد، شوشتر ۸ مورد، آبادان و باوی هر کدام ۵ مورد، حمیدیه و خرمشهر هر کدام ۳ مورد، بهبهان و رامهرمز و ماهشهر هر کدام ۲ مورد و رامشیر، مسجدسلیمان، لالی و امیدیه هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه ۱۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خوزستان جان باختند تا به این ترتیب شمار فوت‌شدگان به ۲۵۳ مورد در استان برسد.

احسان پور بیان کرد: در حال حاضر ۴۱۰ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان تحت درمان هستند و تا کنون سه هزار و ۶۹ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها