مردی که ۳ بار کرونا گرفت! +عکس

کد خبر: 992532

یک مرد آمریکایی مدعی شده که در دو ماه گذشته سه مرتبه به ویروس کرونا آلوده شده و حالا «نگران» است که مبادا هنوز بیمار باشد. ابتلای کریستین برمی ۲۶ ساله به کووید ۱۹ اولین بار در نوزدهم ماه مارس محرز شد و از آن زمان تاکنون نتایج تست کرونای او دو بار دیگر مثبت اعلام شده است.

مردی که ۳ بار کرونا گرفت! +عکس

روزیاتو: یک مرد آمریکایی مدعی شده که در دو ماه گذشته سه مرتبه به ویروس کرونا آلوده شده و حالا «نگران» است که مبادا هنوز بیمار باشد. ابتلای کریستین برمی ۲۶ ساله به کووید ۱۹ اولین بار در نوزدهم ماه مارس محرز شد و از آن زمان تاکنون نتایج تست کرونای او دو بار دیگر مثبت اعلام شده است. البته علائم بیماری به شدت اولیه در کریستین ظاهر نشده، اما هنوز هم برخی نشانه‌های کووید ۱۹ را میتوان در او دید. او که در هوستون تگزاس زندگی میکند در مصاحبه با شبکه ۶ فاکس گفت:

قطعا احساسی که الان دارم به مراتب بهتر از حال و روزم در ابتدای ابتلا به بیماری است، اما هنوز هم به صورت ۱۰۰ درصدی خوب نشده ام. حس بویایی من مثل سابق خوب نیست، احساس خستگی دارم و نفس کم می‌آورم. کریستین همچنان خود را قرنطینه کرده و حالا ۵۲ روز از زمانی که نخستین بار به او گفتند کووید ۱۹ دارد گذشته است. او در ادامه صحبت هایش گفت: این ویروس صرفا یک فرایند فیزیکی نیست و جنبه روانی هم دارد. وقتی به آن مبتلا می‌شوید افکار منفی شما را احاطه می‌کنند. من ترسیده ام، چون هنوز ویروس در بدنم وجود دارد.

برمی گفته است که این هفته باز میخواهد تست کرونا بدهد و هرماه این کار را انجام می‌دهد تا زمانی که اعلام شود ویروسی در بدنش وجود ندارد. تاکنون ۸۸۴ مورد مرگ بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در تگزاس گزارش شده است و ۳۲۳۳۲ نفر نیز به این بیماری مبتلا شده اند. همچنین بالغ بر ۷۰ هزار نفر در سراسر آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده اند. دونالد ترامپ روز گذشته اعلام کرد که به واسطه اقدامات انجام شده توسط دولت او، جان میلیون‌ها نفر در این کشور نجات یافته است و آمریکا در حال خروج از بحران کروناست. با وجود آنکه مدلسازی‌های جدید خبر از مرگ احتمالی ۱۳۵ هزار نفر تا پایان ماه آگست را می‌دهند، طبق اعلام مقامات آمریکا نیمی از کسب و کار‌های وابسته به دولت طی یک هفته آتی در این کشور بازگشایی می‌شوند.

ترامپ در این رابطه گفت: من فکر میکنم به تدریج حال مردم خوب می‌شود. کشور دوباره فعالیت هایش را از سر می‌گیرد. ما جان میلیون‌ها نفر را نجات داده ایم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها