لزوم بازنگری برخی از پروتکل‌های بهداشتی

کد خبر: 993117

زالی گفت: در برخی از کارگاه‌های خرد به دلیل کوچک بودن فضا اجرا‌ی فاصله گذاری هوشمند سخت است.

لزوم بازنگری برخی از پروتکل‌های بهداشتی

باشگاه خبرنگاران جوان: علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: در حال حاضر ۶۲ درصد مردم موارد بهداشتی در زمبنه بیماری کرونا را رعایت می‌کنند. با توجه به بازگشایی هوشمند مشاغل از هفته گذشته با همکاری اصناف و رعایت نکات بهداشتی خوشبختانه متوسط آمار استان تهران نسبت به سایر استان‌ها کاهش پیدا کرده است.

او افزود: استان تهران در مقایسه با سایر مناطق کشور متفاوت است به طوری که گسترش قابل توجهی در مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع شده است. امروزه حدود ۴۵ هزار کارگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

زالی ادامه داد: یکی از مسائل موجود در شهر تهران وجود کارگاه‌های خرد است که در این کارگاه‌ها به دلیل فضای کوچک امکان انجام طرح فاصله گذاری هوشمند سخت است. برای برخی از مشاغل نیازمند بازنگری پروتکل‌ها در خصوص مسائل بهداشتی هستیم.

او گفت: اگر کارگران فعال در کارگاه‌ها و صنعت رعایت ملاحظات بهداشتی را نکنند خود این افراد می‌توانند حامل ویروس کرونا به خانواده‌ها باشند.

او بیان کرد: خطرات شغلی امروز متفاوت با سالیان گذشته است به همین دلیل باید پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها مورد بازنگری قرار بگیرند. امروزه برنامه‌های خوبی در زمینه تدوین شیوه نامه‌های بهداشتی با همکاری اصناف انجام گرفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها