کرونا در ایران/کرونا در استان فارس خیز برداشت

کد خبر: 994637

وضعیت کرونا در استان طی روزهای گذشته و امروز در مسیر افزایش مبتلایان قرار گرفت و با دور خیزی ملموس آمار مبتلایان روزانه به کانال سه رقمی بازگشت و رو به فزونی گذاشت.

کرونا در ایران/کرونا در استان فارس خیز برداشت

وضعیت کرونا در استان طی روزهای گذشته و امروز در مسیر افزایش مبتلایان قرار گرفت و با دور خیزی ملموس آمار مبتلایان روزانه به کانال سه رقمی بازگشت و رو به فزونی گذاشت. کارشناسان حوزه سلامت در این استان همچنان توصیه می‌کنند مردم با استفاده از ماسک در هنگام خروج از خانه، پرهیز از ترددهای غیرضروری و رعایت بهداشت فردی، از ابتلا به بیماری کرونا پیشگیری کنند./ایرنا

تست کرونای رئیس شورای شهر اهواز مثبت اعلام شد مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز از مثبت بودن تست کرونای رئیس شورای شهر خبر داد.

محسن مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مثبت بودن تست کرونای عبدالزهرا سنواتی اظهار کرد: چند روزی است که رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: سنواتی در ایام گذشته در نظارت بر پروژه‌ها و اقدامات شهرداری در مناطق و سازمان‌ها حضور داشت و در بحث ضدعفونی و گندزدایی معابر و تاسیسات شهری در چند ماه گذشته نیز آتش‌نشانان را همراهی کرد و متاسفانه به ویروس کرونا مبتلا و چند روزی است که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

ادامه افزایش ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش 43نفر دیگر به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

دکتر شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در ۲۴ گذشته ۴۳ مورد جدید مثبت داشته ایم گفت:از این تعداد در آبادان ۱۷ نفر، در خرمشهر ۱۵ نفر و در شادگان ۱۱نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

او ادامه داد: تاکنون در آبادان ۳۲۴ نفر، خرمشهر ۲۹۸ نفر و شادگان ۹۳ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده که در مجموع تعداد مبتلایان ۷۱۵ نفر می باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه از ۴۳ مورد مثبت جدید تعداد ۳۴ نفر یا در منزل قرنطینه شده اند یا به مرکز نفس اعزام شده اند گفت: آبادان ۱۱ نفر، خرمشهر ۱۴ نفر و شادگان ۹ نفر که در مجموع کل مراجعات این گروه (سرپایی) ۳۳۰ نفر می باشند.

سلمان زاده افزود:از کل موارد مثبت ثبت شده ۶۲۶ نفر بهبود و ترخیص شده اند و ۵۶ نفر مثبت نیز هنوز در بیمارستان بستری هستند.

او با بیان اینکه متاسفانه ۱ مورد مرگ جدید داشتیم که متعلق به آبادان می باشد گفت:بنابراین کل فوت شدگان ۳۳ نفر هستند که در آبادان ۸ نفر، خرمشهر ۲۳ نفر و شادگان۲ نفراست.

ویروس کرونا که رسما کووید - ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها