آمار کرونا در جهان تا ۲۹ اردیبهشت/ ابتلای ۴.۸ میلیون نفر

کد خبر: 994743

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۲۹ اردیبهشت) از مرز چهار میلیون و ۸۰۴ هزار نفر عبور کرد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۳۱۶ هزار نفر بیشتر شده است. در بین کشور‌های جهان از نظر تعداد مبتلایان، آمریکا در رده اول و روسیه و اسپانیا در رده‌های دوم و سوم هستند و ایران نیز هم‌اکنون در رده دهم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، آمار ۱۵ کشور اول جهان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد کووید-۱۹ را مشاهده می‌کنید.

آمار کرونا در جهان تا ۲۹ اردیبهشت/ ابتلای ۴.۸ میلیون نفر

خبرگزاری تسنیم: طبق آخرین آمار جهانی کرونا تاکنون ۴ میلیون و ۸۰۵ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده و ۳۱۶ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۴ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۲۱۰ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳۱۶ هزار و ۷۳۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک‌میلیون و ۸۶۰ هزار و ۵۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۰ هزار و ۴۰۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۵۲۷ هزار و ۶۶۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۰ هزار و ۹۷۸ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور روسیه با یک پله صعود بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد؛ این کشور با افزایش ۹ هزار و ۷۰۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۸۱ هزار و ۷۵۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲ هزار و ۶۳۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش یک هزار و ۲۱۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۷۷ هزار و ۷۱۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۷ هزار و ۶۵۰ اسپانیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های انگلیس، برزیل، ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز به ترتیب با ۲۴۳ هزار و ۶۹۵، ۲۴۱ هزار و ۸۰، ۲۲۵ هزار و ۴۳۵، ۱۷۹ هزار و ۵۶۹ و ۱۷۶ هزار و ۶۵۱ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۳۴۶ هزار و ۳۸۰، ۱۹۵ هزار و ۹۴۵ و ۱۵۳ هزار و‌۴۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

آمار کرونا در جهان تا ۲۹ اردیبهشت

آمار کرونا در جهان تا ۲۹ اردیبهشت/ ابتلای ۴.۸ میلیون نفر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها