رژیم اسرائیل|اولین نشانه‌های اختلاف نتانیاهو و گانتس

کد خبر: 1001113

رسانه‌های رژیم اسرائیل از اولین نشانه‌های اختلاف بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بنی گانتس جانشین نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم درباره نقشه الحاق بخش‌های دیگری از کرانه باختری رود اردن به اراضی اشغالی خبر دادند.

رژیم اسرائیل|اولین نشانه‌های اختلاف نتانیاهو و گانتس

خبرگزاری تسنیم: به نقل از العهد، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که تماس ها بین رژیم اسرائیل و آمریکا درباره نقشه الحاق بخش دیگری از اراضی کرانه باختری به اراضی اشغالی به علت اختلاف بین دو حزب لیکود و آبی - سفید در این باره متوقف شده است.

این روزنامه به نقل از برخی منابع آگاه خود نوشت: دولت آمریکا روشن کرده است که نمی توان در سایه شکاف و دو دستگی بین دو حزب لیکود و آبی - سفید این نقشه را به پیش برد.

در همین حال، شبکه رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد که قرار است جلسه ای بین نتانیاهو و گانتس در روزهای آینده به منظور پر کردن شکاف بین آنها و ارائه یک موضع مورد توافق به واشنگتن برگزار شود.

روزنامه صهیونیستی "یسرائیل هیوم" نیز به نوبه خود نوشت: در صورت تداوم مخالفت حزب آبی - سفید، نتانیاهو قصد دارد که نقشه الحاق را برای تصویب به دولت ارائه کند.

این روزنامه افزود: نتانیاهو پشت درهای بسته گفته است که اگر در مسیر تصویب نقشه مانع تراشی شود، در توسل به برگزاری انتخابات پارلمانی دیگری تعلل نخواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها