رهبر انصارالله: ما ترسی از آمریکایی‌ها نداریم

کد خبر: 1001248

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که هراسی از آمریکایی‌ها وجود ندارد و این امید می‌رفت که رویارویی با آن‌ها در میدان نبرد صورت بگیرد، اما آن‌ها پا به فرار گذاشتند.

رهبر انصارالله: ما ترسی از آمریکایی‌ها نداریم

خبرگزاری ایسنا: به نقل از شبکه المسیره یمن، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: مداخله آمریکا در کشورهای مختلف جهان اسلام یک رویکرد خصمانه و منفی است و باعث ایجاد بحران‌ها شده و از مشکلات موجود سوءاستفاده و بهره‌برداری می‌کند.

وی تصریح کرد: اقدام آمریکا در هدف قرار دادن امت ما در عرصه‌های اقتصادی، نظامی، امنیتی و در تمامی سطوح انجام می‌شود.

رهبر جنبش انصارالله اظهار کرد: آمریکا پا به فرار گذاشت و این جرأت را نکرد که خودش در رویارویی با ملت ما وارد شود؛ به همین دلیل از طریق ابزارهایش به یمن آمده است و آن‌ها را اداره کرده و برای آن‌ها حمایت و سلاح تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: زمانی که آمریکایی‌ها بیرون رانده شدند و نفوذشان در یمن قطع شد، آن‌ها طرح دیگری را در پیش گرفتند که این طرح اداره کردن ائتلاف متجاوز به صورت مستقیم است. آمریکا زمانی که تأثیری را برای خود در یمن ندید، این کشور را ترک کرد. سفیر آمریکا پیش از این خروج، با تمامی مسئولان دیدار کرده و در همه چیز دخالت می‌کرد.

رهبر انصارالله عنوان داشت: آمریکا به دنبال انهدام نیروی هوایی، دریایی و موشکی یمن بود تا ارتش و ساختار امنیتی را به یک ساختار پوچ و ناتوان در حفاظت از مردم تبدیل کند. آمریکایی‌ها به گسترش تکفیری‌ها در یمن کمک کردند تا عنوان جنگ علیه تکفیری‌ها باقی بماند در حالی که خود آمریکایی‌ها به تکفیری‌ها برای انجام جنایات بیشتر کمک می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها