افشاگری در یک کتاب از جدایی هری و مگان از خانواده سلطنتی

کد خبر: 1009232

یک کتاب زندگینامه‌ای جدید درباره روابط حاکم بر خانواده سلطنتی بریتانیا به زودی به صورت یک کتاب و نیز در قالب پاورقی در «تایمز» منتشر می‌شود.

افشاگری در یک کتاب از جدایی هری و مگان از خانواده سلطنتی

خبرگزاری مهر: به نقل از گاردین، بخش‌هایی از یک کتاب جدید درباره شاهزاده هری و مگان مارکل ادعا می‌کند که روابط بین این زوج (ساسکس‌ها) و شاهزاده ویلیام و همسرش کیت آنقدر تا ماه مارس (اسفند) تلخ شده بود که آن‌ها به هیچ وجه با هم صحبت نمی‌کردند.

کتاب «در جستجوی آزادی» نوشته امید اسکوبی و کرولین دورند ادعا می‌کند که این زوج طی مراسم نامزدی و مراسمی که بعد در وستمینستر ابی برگزار شد هم صحبت نکردند. این در حالی است که آنها تا تصمیم ساسکس‌ها برای جدایی از خانواده سلطنتی در ژانویه نیز دیگر یکدیگر را ندیده بودند.

این کتاب که قرار است در ماه آگوست منتشر شود، به صورت پاورقی در تایمز و ساندی تایمز چاپ خواهد شد.

شاهزاده هری و همسرش مگان گفته‌اند برای این کتاب بیوگرافی مصاحبه‌ای انجام نداده‌اند و هیچ نقشی در نوشتن آن نداشته‌اند.

نویسندگان کتاب می‌گویند هری و مگان از همان روزهای اول ازدواج «دوست داشتند کنترل روایت‌شان را در دست داشته باشند» و اینکه به آن‌ها گفته شد بعد از جدایی از خانواده سلطنتی باید زیر چتر کاخ باکینگهام زندگی کنند «برای آن‌ها خیلی ناامیدکننده بود.»

نویسنده‌ها توصیف می‌کنند که چطور فرهنگی از تلخی و انزجار به آرامی بین ساسکس‌ها و دیگر اعضای خانواده سلطنتی شکل گرفت.

بخش‌هایی از کتاب که منتشر شده می‌گوید ساسکس‌ها حس کردند شکایت‌های‌شان جدی گرفته نمی‌شود و دیگر خانواده‌های سلطنتی داستان‌هایی درباره آن‌ها را در رسانه‌ها نشت می‌دهند.

در کتاب آمده: «فقط چند نفر در کاخ بودند که آن‌ها می‌توانستند نسبت به آن‌ها اعتماد داشته باشند. یکی از دوستان این زوج، اعضای قدیمی خانواده را افعی خواند. یکی از کارکنان ناراحت کاخ هم تیم ساسکس‌ها را چرخ سوم خراب کاخ می‌خواند.»

همچنین گزارش شده که در کتاب بر این تمرکز شده که هری حس می‌کرده خانواده‌اش از او حفاظت نمی‌کند و داخل دیوارهای کاخ باکینگهام او به عنوان فردی بیش از حد حساس و پرحرف دیده می‌شود. او باور داشت که برخی از اعضای قدیمی خانواده «به هیچ وجه از مگان خوششان نمی‌آید و هر کاری می‌کنند تا زندگی او سخت بشود.»

ساسکس‌ها ظاهراً حرکتی انجام دادند که برای اعضای خانواده سلطنتی افراطی محسوب می‌شود و با شکستن پروتکل‌ها، مستقیم با ملکه تماس گرفتند. هری با شاهزاده ولز و ملکه درباره نیاز به اعمال تغییر صحبت کرد و بعد از آن در پایان سال ۲۰۱۹ به مدت شش هفته به کانادا رفت.

همچنین کتاب می‌گوید وبسایتی که هری و مگان درست کردند تا درباره آینده خود اطلاع‌رسانی کنند برای اعضای خانواده سلطنتی و ملکه «عمیقا ناراحت‌کننده» بود. ظاهراً این زوج بعد از منتشر شدن تصمیم ماندن‌شان در کانادا مجبور به راه‌اندازی وبسایت شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها