اشتاینیتز: اسرائیل به دنبال جلوگیری از استقرار ایران در سوریه است

کد خبر: 1009716

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در توجیه حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه تأکید کرد که این رژیم علاقه‌ای به عملیات جنگی در لبنان ندارد و به دنبال جلوگیری از استقرار ایران در سوریه است.

اشتاینیتز: اسرائیل به دنبال جلوگیری از استقرار ایران در سوریه است

خبرگزاری فارس: «یووال اشتاینیتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران اظهار داشت که تل‌آویو به دنبال جلوگیری از استقرار ایران در سوریه است.

اشتاینیتز با اشاره به افزایش تدابیر امنیتی در مرز با لبنان طی روزهای اخیر، حزب‌الله را بعنوان سازمانی توصیف کرد که از ایران دستور می‌‌گیرد.

این مقام صهیونیستی در این خصوص گفت: «سخت است بدانیم که چقدر تا به پایان رسیدن صبر ما زمان باقی مانده است. فرض کنید که حزب‌الله خواستار تنش نیست اما در نهایت سازمانی است که از ایران دستور می‌گیرد».

وی در ادامه در خصوص اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: «ما هیچ علاقه‌ای به عملیات جنگی در لبنان نداریم و در تلاش هستیم تا مانع از استقرار ایران سوریه شویم. اگر چاره‌ای دیگری نداشته باشیم، می‌دانیم چطور با قدرت زیاد پاسخ دهیم».

در پی شهادت «علی محسن» رزمنده حزب‌الله در حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه، ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ حزب‌الله تدابیر امنیتی خود در مرز با لبنان را بیشتر کرده است.

به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، «ناصیف حتی» وزیر خارجه لبنان، تاریخ رژیم صهیونیستی را «خصمانه» خواند و بر دفاع از خاک لبنان در برابر هر تجاوزی تأکید کرد.

وی ضمن تأکید بر حمایت لبنان از ایفای نقش نیروهای «یونیفل» در جنوب این کشور گفت: تاریخ اسرائیل در منطقه تاریخی تجاوزکارانه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها