جنگنده روس هواپیمای ایتالیایی را در دریای سیاه رهگیری کرد

کد خبر: 1014085

یک فروند جنگنده سوخو ۲۷ به دنبال نزدیک شدن هواپیمای ایتالیایی به نزدیکی مرز روسیه در دریای سیاه، این هواپیما را رهگیری کرد.

جنگنده روس هواپیمای ایتالیایی را در دریای سیاه رهگیری کرد

خبرگزاری فارس: مرکز کنترل دفاعی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، یک جنگنده سوخو ۲۷ این کشور یک هواپیمای نیروی دریایی ایتالیا را در نزدیکی حریم هوایی روسیه در دریای سیاه رهگیری کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از مقام‌های این کشور از رهگیری و مشایعت یک فروند هواپیمای گشتی نیروی دریایی ایتالیا در آسمان دریای سیاه توسط جنگنده سوخو ۲۷ مدل اس‌ام خبر داد.

طبق اعلام مرکز کنترل دفاعی وزارت دفاع روسیه، به دنبال نزدیک شدن یک هواپیمای ایتالیایی به حریم هوایی روسیه در دریای سیاه، جنگنده سوخو ۲۷ به پرواز درآمد.

به گفته این مرکز، جنگنده روس در یک فاصله ایمن در مرز روسیه در دریای سیاه به پرواز درآمد و مشخص شد که پرنده ناشناس، هواپیمای گشتی نیروی دریایی ایتالیا است و بعد از مدتی از مرز روسیه فاصله گرفت.

مرکز کنترل دفاعی وزارت دفاع روسیه افزود: «کل پرواز جنگنده سوخو ۲۷ اس ام کاملا منطبق با مقررات بین‌المللی در رابطه با استفاده از حریم هوایی صورت گرفت. به هواپیمای ایتالیایی اجازه نقض مرز فدراسیون روسیه داده نشد».

مقام‌های روس پیش از این بارها از رهگیری هواپیماهای اعضای ناتو شامل آمریکا در مناطق مرزی از دریای سیاه گرفته تا شرق اروپا و قطب شمال خبر داده و بر عزم مسکو برای دفاع از حریم سرزمینی و هوایی خود تاکید کرده‌ بودند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها