مرگ «قصاب الخیام» در آمریکا

کد خبر: 1014392

رسانه های لبنان از مرگ «عامر الفاخوری»، مزدور رژیم صهیونیستی موسوم به «قصاب الخیام» در آمریکا خبر دادند.

مرگ «قصاب الخیام» در آمریکا

خبرگزاری تسنیم: به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه های لبنانی در خبری فوری اعلام کردند که عامر الفاخوری جاسوس رژیم اسرائیل در آمریکا فوت کرده است.

عامر الفاخوری در زمان اداره بازداشتگاه الخیام در جنوب لبنان جنایت‌های بیشماری را علیه اسیران لبنانی مرتکب شد و از شیوه های وحشیانه ای برای شکنجه و برخورد با آنها استفاده کرد. الفاخوری که همواره به سلول‌های بازداشتگاه تحت مدیریت خود در مقر الخیام افتخار می‌کرد، بازداشت شدگان را روزانه مورد شکنجه قرار می‌داد.

دادگاه نظامی لبنان مرداد ماه سال جاری تصمیم به تبرئه «عامر الفاخوری» گرفت و در آن زمان برخی منابع گفتند که دادگاه دفاعیه صوری وکلای الفاخوری را به بهانه قدیمی شدن اتهامات وارده به موکلشان، پذیرفت.

بر اساس این حکم دادگاه، الفاخوری از همه جنایت هایش در زمان اشغالگری جنوب لبنان از سوی رژیم اسرائیل تبرئه شد.

به گفته این منابع، جلسه صدور حکم محرمانه و پیش از بسته شدن فرودگاه بین المللی بیروت به علت ویروس کرونا برگزار شد و از این رو، زمینه قاچاق و فراری دادن الفاخوری به آمریکا فراهم شد.

حزب الله لبنان در آن زمان در بیانیه ای حکم این دادگاه نظامی را به شدت محکوم و تاکید کرد که این حکم روزی غم انگیز برای لبنان و عدالت است و رئیس و اعضای دادگاه بهتر بود تا به جای تسلیم شدن در برابر خواست آمریکایی ها استعفا می‌دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها