صدور حکم بازداشت مدیر بندر بیروت

کد خبر: 1014615

رسانه‌های خبری از صدور حکم بازداشت مدیر بندر بیروت پس از انفجار اخیر لبنان خبر دادند.

صدور حکم بازداشت مدیر بندر بیروت

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از اسکای نیوز، رسانه‌های خبری از صدور حکم بازداشت مدیر بندر بیروت، پس از انفجار سهمگین اخیر در این شهر خبر دادند.

شبکه اسکای نیوز به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: حکم بازداشت «حسن قریطم» مدیر بندر بیروت چپس از بازجویی از وی در چارچوب تحقیقات جاری در خصوص انفجار این بندر صادر شده است.

صدور حکم بازداشت برای مدیر بندر بیروت، تنها یک روز پس از صدور حکم بازداشت برای «بدری ضاهر» مدیرکل گمرک لبنان، انجام می‌شود. قاضی فادی صوان، دیروز برای برآورد خسارت‌های حاصل شده از انفجار بیروت، به مکان حادثه رفت. وی در جریان این بازدید، از حسن قریطم، مدیرکل بندر بیروت نیز بازجویی و در نهایت حکم بازداشت او را صادر کرد.

بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت دیروز دوشنبه در جریان رسیدگی به پرونده انفجار بیروت، از بدری ضاهر در حضور منیف حمدان و جورج خوری وکلای مدافع وی بازجویی و در پایان حکم جلب او را صادر کرد.

این در حالی است که شمار افراد بازداشت شده در ارتباط با پرونده انفجار بیروت به بیش از ۲۰ نفر رسیده است. به دنبال انفجار مهیب بندر بیروت، دستگاه قضایی لبنان برای مشخص شدن ابعاد این پرونده تحقیقاتی آغاز کرده است و در حال بازجویی از مسئولان و مقامات مختلف این کشور است.

گفتنی است انفجار بندر بیروت که در تاریخ ۱۴ مرداد به وقوع پیوست، تاکنون ۱۷۷ کشته و بیش از هفت هزار زخمی بر جا گذاشته و ده‌ها نفر نیز در پی آن مفقود شده‌اند.

فرانسه و آمریکا از جمله کشور‌هایی هستند که تصمیم داشته اند تیمی تحقیقاتی را برای رسیدگی به پرونده انفجار بیروت به لبنان اعزام کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها