تهدید وزیر جنگ صهیونیست‌ها علیه گروه‌های مقاومت

کد خبر: 1014926

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وجود تجاوز مکرر این رژیم به غزه، به گروه‌های مقاومت در نوار غزه در خصوص تداوم حملات خود علیه اراضی اشغالی هشدار داد.

تهدید وزیر جنگ صهیونیست‌ها علیه گروه‌های مقاومت

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از جروزالم پست، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه نسبت به ادامه پرتاب موشک و وسایل آتش زا به سمت اراضی اشغالی هشدار داد.

بنی گانتس مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی می‌تواند اهداف خود را گسترش دهد.

او مدعی شد ما نه تنها می‌دانیم که چگونه ساختمان‌ها و زیر ساخت‌ها را هدف قرار دهیم بلکه افراد ساکن در آنجا را نیز می‌توانیم هدف حملات خود قرار دهیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اذعان به روحیه خصمانه این رژیم گفت ما معادله مربوط به غزه را تغییر داده ایم. از زمان ورود من به نخست وزیری ما به هر نقض امنیتی خود پاسخ داده ایم.

گانتس در ادامه ادعاهایش افزود: اسرائیل جز استراداد سربازان مفقود شده ارتش و غیرنظامیانی که در دست حماس هستند و خاتمه دادن به تمامی خصومت‌ها هیچ منافع استراتژیکی در غزه ندارد.

گفتنی است بامداد چهارشنبه رژیم صهیونیستی برای چندمین شب پیاپی نوار غزه را بمباران کرد. بر این اساس، ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به هدف قرار دادن مواضع نیرو‌های مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه کرد. منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در غزه خبر دادند. شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد هواپیما‌های اشغالگر اسرائیلی یکی از مواضع مقاومت در شرق محله زیتون در شرق شهر غزه را هدف قرار دادند.

جوانان فلسطینی طی روز‌های گذشته در اعتراض به تداوم محاصره بیش از ۱۳ ساله نوار غزه با حضور در مناطق مرزی با سرزمین‌های اشغال شده فلسطینی دست به اعتراض و ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت فلسطین اشغالی کرده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها