ماجرای اختلاس مشاور سابق ترامپ

کد خبر: 1015295

مشاور و استراتژیست سابق ترامپ همیشه شعار می‌داد که از سیاست رهبران آمریکا برای ساخت دیوار مرزی حمایت می‌کند، ولی در پس پرده پول‌های جمع شده را به جیب می‌زد.

ماجرای اختلاس مشاور سابق ترامپ

خبرگزاری تسنیم: به نقل از رادیو بین المللی چین، دیروز پنجشنبه «استیو بنون» که زمانی مشاور ارشد کاخ سفید بود، به ظن اختلاس از وجوه اهدایی مردم برای ساخت دیوار مرزی در جنوب آمریکا بازداشت شد.

او که یکی از افراد نژادپرست جناح راست افراطی است و از فسیل های عقائد جنگ سرد محسوب می شود، همیشه شعار می داد که از سیاست رهبران آمریکا برای ساخت دیوار مرزی حمایت می کند، ولی در پس پرده پول های جمع شده را به جیب خود می زد. این رویداد به طرز مضحکی ثابت می کند که برخی سیاستبازان آمریکا چه اهداف زشتی از شعارها و اقدامات خود دارند. آنها با اختلاس و دزدی منافع کشور و مردم خود، تنها به اهداف و جاه طلبی های خود فکر می کنند.

این افراد با ذهنی سرشار از عقائد جنگ سرد، مشغول تحریک به رویارویی در سراسر جهان هستند و اصولاً منافع آمریکا اهمیتی برایشان ندارد. آنها با سرگرم کردن مردم به بازی چین ستیزی و تحریک به خصومت و دشمنی، تنها به منافع و اهداف خود فکر می کنند. سیاست چین ستیزی دولت آمریکا را اگر چنین افرادی تنظیم کرده باشند، روشن است که به بهای سنگین رفاه همه مردم آمریکا و کلیت آمریکا تمام خواهد شد.

مقامات ارشد چین همیشه تاکید می کنند که روابط چین و آمریکا نه تنها به سود مردم دو کشور، بلکه به سود صلح، ثبات و توسعه جهان است. آنها خاطر نشان می کنند که حفاظت از روابط دو کشور و پایداری آن، همانقدر که به صداقت چین، به صداقت آمریکا هم نیاز دارد. این مقامات هشدار می دهند که شمار اندکی از سیاستبازان آمریکا هرگز نباید اجازه داشته باشند روابط چین و آمریکا را به خاطر منافع خود، به وضعیت بسیار خطرناکی برسانند.

اکنون با بازداشت شدن بنون، آن گروه از سیاستبازان آمریکا که در خلاف جهت تاریخ حرکت می کنند، باید بیدار شوند؛ و اگر کورکورانه به مسیر اشتباه خود ادامه دهند، زنگ مرگ سیاسی برای آنها هم به صدا در خواهد آمد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها