وزیر دفاع یمن: انگشتان ما روی ماشه است

کد خبر: 1016011

وزیر دفاع یمن ضمن تاکید بر نبرد با متجاوزان تا فرار ذلت بار آنها، گفت: پیروزی هایی یکی پس از دیگری به دست می آوریم تا روند آزادسازی همه جغرافیای یمن کامل شود.

وزیر دفاع یمن: انگشتان ما روی ماشه است

خبرگزاری مهر: به نقل از المسیره، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن اعلام کرد: ملت ما امروز از عوامل قدرت برخوردار است که نه تنها آنرا قادر به نابودی متجاوزان و وارد آوردن شکست کوبنده به آنها می کند، بلکه این ویژگی، یمن را به عنوان یک قدرت موثر در منطقه مطرح می کند.

وی افزود: سازش و آتش بسی با دشمنی که به دنبال تحمیل اشغالگری و نیز تجاوزگری است در کار نخواهد بود. این دشمن جز رویارویی و جنگ زبان دیگری را نمی فهمد و در مقابل آن، جز زبان زور گزینه های دیگر فایده ای ندارد.

وزیر دفاع یمن ضمن تاکید بر جانفشانی در راه کشورش، خاطرنشان کرد: انگشتان ما روی ماشه است.

العاطفی گفت: پیروزی هایی یکی پس از دیگری به دست می آوریم تا روند آزادسازی همه جغرافیای یمن کامل شود. قدرت بازدارندگی یمنی ها امروز بیش از هر زمان دیگری توان مجبور کردن متجاوزان به فرار ذلت بار را دارد.

وزیر دفاع یمن ضمن درخواست از اشغالگران و متجاوزان برای خروج از یمن تاکید کرد: ملت و نیروهای مسلح ما با اعتماد و اقتدار بر روی آوردن به گزینه های راهبردی فراگیر زمینی، دریایی و هوایی، عزم جدی دارند. امروز قدرت بازدارندگی یمن بیش از هر زمان دیگری می توان که متجاوزان را به خروج حقارت بار وادار کند.

وی افزود: به ملت یمن وعده می دهیم که در سرزمین یمن هیچ متجاوز و اشغالگری باقی نخواهد ماند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها