هشدار جدی مقاومت فلسطین به رژیم اشغالگر

کد خبر: 1016735

یک منبع در مقاومت فلسطین تاکید کرد که تحرکات منفی رژیم صهیونیستی تلاش‌ها برای کاهش تنش را به شکست کشانده است.

هشدار جدی مقاومت فلسطین به رژیم اشغالگر

باشگاه خبرنگاران جوان: یک منبع در مقاومت فلسطین در گفت‌وگو با المیادین تصریح کرد که دلیل نافرجامی همه تلاش‌ها برای ایجاد آرامش توسط عوامل میانجی، لجبازی رژیم اسرائیل است. این منبع تاکید کرد اصرار رژیم صهیونیستی بر معادله «آرامش مقابل آرامش» و نه «آرامش مقابل لغو محاصره»، تلاش‌ها برای کاهش سطح تنش را از بین برده است.

این منبع در مقاومت فلسطین تاکید کرد: «لجبازی اسرائیل نشان می‌دهد ایجاد سازگاری میان ویروس کرونا و مقابله با این رژیم تنها گزینه موجود است. طی ساعات آینده پیام هایی از سوی جوانان حاضر در میدان به رژیم اشغالگر ارسال خواهد شد. این رژیم باید پیش از آنکه اوضاع پیچیده شده و وارد گردابی بزرگتر شود این پیام‌ها را دریابد».

وی با اشاره به این‌که جوانان حاضر در میدان همه گزینه‌های تقویت مقاومت مردمی مقابل اشغالگران را در اختیار دارند، خاطرنشان کرد: اگر اسرائیل قصد تشدید تنش داشته باشد، پاسخ اتاق عملیات مشترک مقاومت واضح و سخت است». این بیانیه تاکید می‌کند که مقاومت به اشغالگران اجازه نخواهد داد تا ابزارهای مقاومت را از بین ببرد و این‌که مقاومت به بمباران‌های رژیم صهیونیستی پاسخ محکمی نشان خواهد داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها