حمله سایبری به شرکت اسرائیلی

کد خبر: 1019330

خبرگزاری رویترز گزارش داد یک شرکت اسرائیلی تولیدکننده تراشه‌های الکترونیکی اخیراً هدف حمله سایبری قرار گرفته و بر اثر این حمله مجبور به متوقف کردن بخشی از فعالیت‌های تولیدی خود شده است.

حمله سایبری به شرکت اسرائیلی

خبرگزاری تسنیم: خبرگزاری رویترز گزارش داد شرکت اسرائیلی «Tower Semiconductor» که در زمینه تولید تراشه‌های الکترونیکی و قطعات نیمه‌هادی فعالیت می‌کند، به‌تازگی هدف یک حمله سایبری قرار گرفته و بر اثر این حمله مجبور شده است برخی از سرورهای خود را خاموش و بخشی از عملیات تولیدی خود را متوقف کند.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که به محض اطلاع یافتن از حمله سایبری، مراجع مربوطه را در جریان امور قرار داده و در حال همکاری با تیمی از متخصصان جهانی به‌منظور بازیابی سیستم‌های آسیب‌دیده خود در اسرع وقت است.

این شرکت اسرائیلی همچنین اعلام کرده است که اقدامات ویژه‌ای را به‌منظور جلوگیری از گسترش آسیب‌های ناشی از این حمله سایبری انجام داده است.

شرکت Tower Semiconductor در بیانیه خود درباره این حمله سایبری اظهار داشته است که هنوز ارزیابی دقیقی از اثرات آن بر شرکت انجام نشده است. این شرکت از ارائه جزئیات بیشتر درباره این حمله خودداری کرده است.

شرکت Tower Semiconductor که قبلاً با نام TowerJazz شناخته می‌شد، در حوزه تراشه‌های آنالوگی که در صنایع خودروسازی، تلفن همراه،‌ تأسیسات زیربنایی، پزشکی، هوافضا و صنایع دفاعی کاربرد دارند، فعالیت می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها