ایران دلیل تردید عمان برای عادی سازی روابط با اسرائیل

کد خبر: 1020210

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که سلطان نشین عمان به دلیل ترس از خدشه‌دار شدن روابطش با ایران، نسبت به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تردید دارد.

ایران دلیل تردید عمان برای عادی سازی روابط با اسرائیل

خبرگزاری تسنیم: روزنامه صهیونیستی « اسرائیل هیوم» به نقل از یک منبع بلندپایه ناشناس اماراتی نوشت که سلطان نشین عمان تنها کشور در خلیج فارس است که با ایران رابطه خوبی دارد و تنها دلیل تردید این کشور در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خدشه‌دار شدن روابطش با ایران است.

این روزنامه اعلام کرد که بحرین نیز به دلیل ترس از واکنش ایران نسبت به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تردید داشت؛ به ویژه اینکه دو سوم جمعیت ملت بحرین را شیعیان‌ تشکیل می‌دهند.

به گزارش روزنامه مذکور صهیونیستی بحرین پس از عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی، با تکیه به حمایت عربستان و تضمین واشنگتن توافق‌نامه ای با رژیم صهیونیستی امضا کرد. کاملا واضح است که دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس به سوی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیش خواهند رفت.

این روزنامه صهیونیستی خاطرنشان کرد که عربستان در این بازه زمانی به صورت علنی به سوی عادی سازی روابط پیش نخواهد رفت.

این اطلاعات همزمان با اعلامیه « یوسی کوهن» رئیس موساد عصر دیروز قبل از سفر وی به واشنگتن مبنی بر پیوستن کشورهای دیگر به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، منتشر شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها