مخالفت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تصمیم آمریکایی‌ها

کد خبر: 1020682

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به پیامدهای احتمالی فروش جنگنده‌های اف- ۳۵ به امارات برای مساله برتری نظامی تل‌آویو در منطقه، این اقدام آمریکا را خطرناک دانست.

مخالفت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تصمیم آمریکایی‌ها

ایسنا: بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با روزنامه تایمز اسرائیل درباره تصمیم آمریکا برای فروش جنگنده‌های اف- ۳۵ به امارات، ضمن اشاره به پیامدهای بزرگی که احتمالا این تصمیم برای برتری نظامی تل‌آویو در منطقه دارد، این اقدام را خطرناک توصیف کرد.

گانتس گفت: امارات و بحرین به طور مشخص دو کشوری بودند که هرگز با ما نجنگیدند و همین طور از طریق میانجی‌ها نیز با ما وارد جنگ نشده‌اند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به مخالفت تل‌آویو با فروش اف- ۳۵ به امارات تاکید کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل هنوز موافقت خود را با این فروش اعلام نکرده و این اقدام می‌تواند در مقابل چیزی که ارزش دارد، انجام شود.

او با اشاره به اینکه واشنگتن با وجود شکایات رژیم صهیونیستی جنگنده‌های اف- ۱۶ و جنگنده‌های پیشرفته هشدار زودهنگام را به عربستان فروخت، گفت: معتقدم این واشنگتن است که تصمیم می‌گیرد جنگنده‌ها را به چه کسی بفروشد نه اسرائیل و موردی را به یاد نمی‌آورم که آمریکا تصمیم گرفته باشد سلاحی را بفروشد و این کار را نکرده باشد.

گانتس در ادامه گفت که وزارت جنگ این رژیم قصد دارد درباره مساله فروش جنگنده‌های اف- ۳۵ با وزارت دفاع آمریکا گفت‌وگو کند تا این نکته بررسی شود که آیا این قرارداد تاثیری بر برتری نظامی تل‌آویو در منطقه خواهد گذاشت یا نه.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان نیز تاکید کرد: آمریکا از نظر قانونی ملزم به حفظ قدرت‌های برتر "دولت یهود" است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها