ادامه اعتراضات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

کد خبر: 1025719

گزارش ها از اراضی اشغالی بیانگر آن است که تظاهرات علیه فساد نخست‌وزیر صهیونیست‌ها همچنان در سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

ادامه اعتراضات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از تایمز اسرائیل، علیرغم محدودیت‌های کروناییِ وضع شده در سرزمین‌های اشغالی هزاران نفر امروز (شنبه) علیه فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر صهیونیست‌ها، تظاهرات کردند.

از زمان آغاز محدودیت‌ها و منع آمد و شد به دلیل همه‌گیری ویروس جدید کرونا، این چهارمین تظاهرات گسترده‌ای است که با رعایت فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

به نوشته این وبگاه خبری، در ماه‌های گذشته که این تظاهرات علیه فساد نتانیاهو و نحوه مدیریت کرونایی او انجام شده، روز‌های شنبه بیشترین آمار شرکت‌کنندگان گزارش شده است.

از ماه گذشته که محدودیت‌ها به شکل قویتری آغاز شده، هزاران نفر در میدان‌های نزدیک خانه‌هایشان حضور می‌یابند تا اعتراض خود را نسبت به نتانیاهو اعلام کنند.

اکنون در میدان «هابیما» تل‌آویو، تجمع معترضان رو به افزایش است و بناست که در محوطه خیابان‌های اطراف میدان نیز تظاهرات برگزار شود.

امروز بعد از ظهر، پلیس رژیم صهیونیستی گروهی ۱۳۰ نفره از دوچرخه سواران را که قصد داشتند به تظاهرات بروند متوقف کرد و با جریمه کردن آن‌ها اجازه حضورشان در اعتراضات را نداد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها