شهادت ۷ کودک فلسطینی از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون

کد خبر: 1032023

نیرو‌های اشغالگر قدس از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون ۷ کودک خردسال و نوجوان را در کرانه باختری اشغالی و نوار غزه به شهادت رسانده‌اند.

شهادت ۷ کودک فلسطینی از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از پایگاه خبری میدل ایست مانیتور، مرکز حمایت از کودکان فلسطین (DCIP) در گزارش اخیر خود اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر قدس از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون ۷ کودک خردسال و نوجوان را در کرانه باختری اشغالی و نوار غزه به شهادت رسانده‌اند.

این سازمان در گزارش خود تاکید کرده است که اسرائیل ادامه این سیاست علیه فلسطینیان را تا زمانی که جامعه بین المللی سکوت کند و تل‌آویو در قبال جنایات خود پاسخگو نباشد، ادامه می‌دهد.

در بخشی از این گزارش آمده است: آخرین کودک فلسطینی که توسط نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی کشته شد، عامر اسنوبر از روستای یتما در جنوب شهر نابلس در کرانه باختری است که در ۲۴ اکتبر به دلیل ضرب و شتم به شهادت رسید. او قصد داشت به دوست خود در شمال شرقی رام الله بپیوندد.

تحقیقات و شواهد جمع آوری شده توسط این مرکز نشان داد که نظامیان اشغالگر صهیونیستی با استفاده از نیرو‌های مخفی خود قتل‌های غیرقانونی علیه کودکان فلسطینی انجام می‌دهند.

در ماه اوت نیرو‌های مخفی با ورود وحشیانه به خانه یک فلسطینی، محمد مطار کودک این خانواده را به شهادت رساندند. این نمونه‌ای از توسل به زور علیه کودکان فلسطینی را ثابت می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها