یورش صهیونیست‌ها به زندان «عوفر» وضرب و شتم اسرای فلسطینی

کد خبر: 1034933

نظامیان رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز چهارشنبه ضمن یورش به زندان «عوفر» اسرای فلسطینی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

یورش صهیونیست‌ها به زندان «عوفر» وضرب و شتم اسرای فلسطینی

خبرگزاری مهر: به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم همچنان ادامه دارد. در همین راستا، نظامیان رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه به اسرای فلسطینی در زندان عوفر یورش بردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن تفتیش گسترده بخش‌هایی از زندان عوفر، شماری از اسرای فلسطینی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. گفته می‌شود که اوضاع در زندان عوفر به دنبال این اقدام سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی، به شدت ملتهب شده است.

رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون بار‌ها زندان عوفر را که حدود ۸۵۰ اسیر فلسطینی در آن نگهداری می‌شوند، مورد حمله وحشیانه قرار داده است. اخیراً یک اسیر فلسطینی که از بیماری سرطان رنج می‌برد، در این زندان به کرونا مبتلا شد.

در حال حاضر، شمار اسرای فلسطینی مبتلا به کرونا تا این لحظه به ۱۳۵ نفر افزایش یافته است. پیشتر نیز اعلام شده بود که اکثر اسرای فلسطینی در زندان «جلبوع» واقع در شمال اراضی اشغالی به کرونا مبتلا شده اند و شیوع ویروس در بین اسرا بسیار زیاد گزارش شده است.

در همین حال، اخیراً گزارش شده بود که نگرانی‌ها در خصوص گسترش ویروس کرونا در میان اسرای فلسطینی افزایش یافته است به طوری که خانواده‌های این اسرا، نسبت به نحوه برخورد با مبتلایان در زندان‌های رژیم صهیونیستی ترس و نگرانی دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها