نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را به شهادت رساندند

کد خبر: 1035073

یک فلسطینی که هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را به شهادت رساندند

خبرگزاری فارس:شهروند فلسطینی که هدف تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود، به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که این جوان فلسطینی در شرق شهر قدس مورد اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت این جوان فلسطینی به بهانه اینکه قصد انجام عملیات استشهادی داشت، تیراندازی کرده بودند.

نظامیان صهیونیست ۶ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به کرانه باختری و درگیری با شهروندان فلسطینی اقدام به بازداشت ۶ نفر از آنها کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی ادامه دارد. در همین راستا، نظامیان صهیونیست به صورت وحشیانه به مناطقی از کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست پس از یورش به کرانه باختری منازل فلسطینیان را مورد هجوم قرار داده و اقدام به ضرب و شتم آنها کردند. این درحالی است که صهیونیتسها ۶ نفر از شهروندان فلسطینی را نیز بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته میلادی بر شدت سرکوب‌های خود علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی افزودند. طبق آخرین آمار منتشر شده، صهیونیست‌ها طی ماه اکتبر گذشته ۴۱۰ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کردند.

در همین ارتباط، مرکز مطالعات اسرای فلسطینی اعلام کرد که در میان بازداشت شدگان نام ۴۶ کودک فلسطینی به چشم می‌خورد. گفته می‌شود شماری از خبرنگاران فلسطینی نیز در طول ماه گذشته میلادی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.

از سوی دیگر، «موسی ابو مرزوق» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تأکید کرده بود: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس معتقدیم که کرانه باختری نیز همچون نوارغزه نیازمند مقاومت است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها