گانتس به نتانیاهو: نسبت به حل اختلافات درونی اسرائیل بدبینم

کد خبر: 1035813

نخست وزیر کشیک رژیم صهیونیستی چشم انداز حل اختلافات درونی کابینه این رژیم را تاریک توصیف کرد.

گانتس به نتانیاهو: نسبت به حل اختلافات درونی اسرائیل بدبینم

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از جروزالم پست، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم گفت نسبت به حل اختلافات درونی کابینه بدبین است.

بنی گانتس در جلسه امروز کابینه رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو گفت راه حلی برای اختلافات فعلی بر سر بودجه سال ۲۰۲۱ نمی‌بیند.

نخست وزیر کشیک رژیم صهیونیستی نسبت به از دست رفتن زمان برای رای دادن به بودجه کابینه ابراز ناراحتی کرد و گفت امیدوارم مسئله به زودی حل شود، اما چنین اتفاقی را محتمل نمی‌بینم.

کابینه به اصطلاح ائتلافی رژیم صهیونیستی از همان ابتدای شکل گیری اختلاف و شکاف‌های عمیق میان طرفین خود را بروز داد. نتانیاهو و گانتس اندکی پس از تشکیل کابینه ائتلافی اختلافات خود را علنی کردند. این دو مدتهاست که بر سر موضوعات مختلف همدیگر را هدف انتقاد قرار می‌دهند. کابینه ائتلافی احزاب لیکود و آبی و سفید که پس از مدت‌ها کش و قوس سیاسی در اراضی اشغالی شکل گرفت و انتظار می‌رفت پایان بخش بن بست سیاسی در این منطقه باشد، خود سرآغاز بحران‌های سیاسی بیشتری شده است.

در صورتی که کابینه رژیم صهیونیستی تا ۲۳ دسامبر (۳ دی) به توافقی درباره بودجه نرسند، روند انتخابات جدید به صورت خودکار در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت.

اختلافات در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده و نتانیاهو و گانتس هر کدام منتظر فرصتی برای بیرون کردن رقیب از میدان هستند. به نظر می‌رسد آشفتگی سیاسی در کابینه رژیم صهیونیستی به زودی صهیونیست‌ها را به پای صندوق‌های رای بکشاند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها