وزیر صهیونیست: آغاز گفتگو‌ها درباره ایران با تیم بایدن هنوز زود است

کد خبر: 1035940

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی معتقد است برای آغاز گفتگو‌ها درباره ایران با تیم انتقال قدرتِ جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هنوز زود است.

وزیر صهیونیست: آغاز گفتگو‌ها درباره ایران با تیم بایدن هنوز زود است

خبرگزاری فارس: همزمان با مخالفت‌های دولت کنونی آمریکا با ارزیابی‌های رسانه‌ای از نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری و پیروزی احتمالی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات، به‌نظر می‌رسد تل‌آویو نیز هنوز به شکست نخوردن «دونالد ترامپ» امید دارد.

«یووال استاینیتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در مصاحبه رادیویی، تصریح کرد که هنوز برای آغاز گفت‌ها میان تل‌آویو و تیم انتقال قدرت بایدن درباره ایران و دیگر مسائل منطقه‌ای، زود است.

استاینیتز در مصاحبه با رادیو گالاتز، همچنین در واکنش به بیانیه امارات عربی متحده در محکوم کردن ترور شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران، گفت از این بیانیه تعجب نکرده است.

این در حالی است که پیشتر منابع محلی از تشکیل تیمی در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی برای اثرگذاری روی سیاست دولت آتی آمریکا در قبال ایران خبر داده بودند. (جزئیات بیشتر)

مقام‌های اسرائیلی به آکسیوس گفتند وزارت خارجه این رژیم تیمی ویژه به سرپرستی گابی اشکنازی» برای اثرگذاری بر مذاکرات احتمالی تیم بایدن با ایران تشکیل داده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها