نه ترامپ و نه نتانیاهو ریسک حمله به ایران را نخواهند کرد

کد خبر: 1036438

مجری شبکه الحوار گفت که نه ترامپ و نه نتانیاهو دنبال جنگ با ایران نیستند اما رژیم صهیونیستی می خواهد کشورهای اسلامی را به جان هم بیندازد.

نه ترامپ و نه نتانیاهو ریسک حمله به ایران را نخواهند کرد

ایسنا: صالح الازرق، مجری سرشناس شبکه لندنی الحوار گفت: دولت اشغالگر صهیونیستی خودش دور نشسته است و بازیچه‌های خود را قرار داده تا برایش بازی کنند؛ همان هایی که قرار است بازی را برای اسرائیل پیش ببرند ، منظورم امارات و دیگران است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی می خواهد همه کشورهای مهم اسلامی را نابود کند، چه بسا به ریش کسانی بخندد که با آن ها دیدار کرده اند و آن ها را در جنگی با ایران گرفتار کند. در نتیجه دو کشور اسلامی ویران می شوند و اسرائیل با خیال راحت از بیرون تنها نظاره گر خواهد بود.

این مجری عرب خاطرنشان کرد: تل آویو به کشورهای احمق حاشیه خلیج(فارس) خواهد گفت که من با شما هستم، بروید با ایران بجنگید و من با شما خواهم بود. آن ها همدیگر را له می کنند و تل آویو از بیرون تماشاگر خواهد بود.

وی تاکید کرد: به نظر من احتمال حمله به ایران بسیار ضعیف است، نه ترامپ و نه نتانیاهو چنین ریسکی نخواهند کرد. ایران کشور ساده و آسانی نیست که بخواهند با آن درگیر شوند، نمی گویم که ایران بینی آن ها را به خاک می مالد ولی آن ها را در کارزار نفس گیر و طاقت فرسایی که توان همه را خواهد گرفت و همچنین طولانی مدت خواهد بود، گرفتار می کند. بنابراین چنین ریسکی نخواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها