واکنش تشکیلات خودگردان به خیانت مغرب/واکنش مغربی‌ها

کد خبر: 1038163

یک مسئول تشکیلات خودگردان فلسطین به توافق مغرب برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

واکنش تشکیلات خودگردان به خیانت مغرب/واکنش مغربی‌ها

خبرگزاری تسنیم: خبرگزاری رویترز به نقل از یک مسئول تشکیلات خودگردان تاکید کرد توافق اسرائیل و مغرب پذیرفتنی نیست. این مسئول خاطر نشان کرد عادی سازی روابط سبب تشویق اسرائیل برای نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان می شود.

این در حالی است که دربار پادشاهی مغرب گفته است محمد ششم پادشاه مغرب در تماس با ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان بر پایبندی خود به راه حل دو دولت تاکید کرده است.

واکنش مغربی‌ها به اقدام خائنانه حکومتشان در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

اعلام توافق حکومت پادشاهی مغرب و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خشم مغربی‌ها را به دنبال داشته است.

به گزارش به نقل از شبکه المیادین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از توافق مغرب و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با یکدیگر خبر داد.

احمد ویحمان رئیس مرکز مغربی مقابله با عادی سازی روابط تاکید کرد ملت مغرب با تمام نیروهای پویا و زنده خود با عادی سازی مخالف هستند.

وی تصریح کرد ملت مغرب، مسئله فلسطین را یک مسئله ملی و عادی سازی را خیانت می داند.

مغرب هم رسما ازسرگیری روابط با رژیم صهیونیستی را تایید کرد.

دربار پادشاهی مغرب اعلام کرد ایالات متحده یک کنسولگری در صحرای غربی در چارچوب توافق مغرب با اسرائیل راه اندازی خواهد کرد.

پادشاه مغرب در تلاش برای توجیه این خیانت مدعی شد اعتراف واشنگتن به حاکمیت مغرب بر صحرای غربی یک موضع تاریخی است.

دربار پادشاهی مغرب اعلام کرد محمد ششم پادشاه مغرب تصمیم تسهیل راه اندازی پروازهای مستقیم برای گردشگران اسرائیلی را به اطلاع ترامپ رئیس جمهور آمریکا رسانده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها