تعرض جنسی در ارتش اسرائیل بیداد می‌کند

کد خبر: 1038620

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ابعاد تازه‌ای از فساد اخلاقی و جنسی در ارتش این رژیم اشغالگر فاش کردند.

تعرض جنسی در ارتش اسرائیل بیداد می‌کند

خبرگزاری تسنیم: یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی، هفته جاری به اتهام سوء استفاده از یکی از نظامیان زن به مدت بیش از یک سال و نیم، بازداشت شد.

در ادامه انتشار رسوایی های اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی روزنامه معاریو به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم خبر داد این افسر کادر نظامی اعتراف کرد زن تحت امر خود را مجبور به تن دادن به خواسته هایش کرده است.

گفتنی است تقریبا هفته ای نمی گذرد که اطلاعاتی درباره تعرض نظامیان صهیونیست به همقطاران خود و یا رفتارهای فضاحت بار آنها در رسانه های این رژیم منتشر نشود.

این روزنامه عبری زبان چند روز پیش تر هم اعلام کرد یکی از پرسنل نظامی مامور نگهبانی از یکی از زندان های زنان اقدام به کارگذاشتن دوربین در دستشویی های آن کرده است.این افسر صهیونیست بعد از بازداشت، به تعرض به شماری از زندانیان هم اعتراف کرد.

روزنامه یدیعوت احارانوت هم در گزارشی از شکایت یکی از نظامیان از مقام ارشد خود گزارشی را منتشر کرد که تاکید می کند مافوقش او را تهدید به تجاوز کرده است اما وقتی از این مسئله شکایت کرد خود او زندانی شده است.

این نظامی که فقط حروف اول نامش در گزارش ذکر شده است تاکید می کند با وجود آن که خود شاکی این پرونده بوده اما دادگاه نظامی، وی را به جرم غیبت و عدم حضور در پست زندانی کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی سوگوریم (srugim) هم در گزارشی از شیوع همجنس بازی در واحدهایی از ارتش رژیم صهیونیستی پرده برداشت .

به نوشته این پایگاه عبری زبان، بدترین رفتارها از سوی افسران عالی رتبه تر در دوره های آموزشی و نیز برخی از تمرینات نظامی علیه نظامیان جدیدتر صورت می گیرد.

پدر یکی از نظامیان صهیونیست هم هفته گذشته در گفتگویی با شبکه 13 تلویزیون این رژیم با اشاره به برخی از انحرافات اخلاقی که در ارتش رژیم صهیونیستی به شکل سازمان یافته ای در حال انجام است گفت ما جوان سالمی را تحویل ارتش اسرائیل می دهیم اما فردی منحرف را تحویل می گیریم.

‎این در حالی است که پایگاه عبری زبان تایم اوت به تعرض و رفتارهای غیر اخلاقی نظامیان و نیروهای پلیس و نظامیان ارتش صهیونیستی علیه تظاهرات کنندگان معترض علیه بنیامین نتانیاهو اعتراف و با انتشار تصاویری از برخی از این رفتارها آن را اقداماتی برنامه ریزی شده توسط نظامیان صهیونیست توصیف کرد.

گفتنی است این اخبار در حالی منتشر می شوند که به گفته کارشناسان اداره نظارت بر مطبوعات اجازه انتشار بسیاری از رسوایی های اخلاقی در ارتش صهیونیستی را نمی دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها