هنیه: حماس اعتبار را به جریان مقاومت بازگرداند

کد خبر: 1038684

هنیه گفت که حماس یک جنبش ملی است و نه حزبی توضیح داد که حماس هم مانند دیگر گروه ها برای خدمت به ملت فلسطین بنا شد

هنیه: حماس اعتبار را به جریان مقاومت بازگرداند

خبرگزاری تسنیم: به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که حماس اعتبار را به جریان مقاومت فلسطین بازگرداند.

اسماعیل هنیه در 33 امین سالگرد تاسیس این جنبش تصریحکرد: سالروز تاسیس حماس امسال در سایه حوادث و رویدادهایی برگزار می شود که بشدت بر فلسطین تاثیر گذار بوده است.

هنیه افزود: در واقع تاسیس جنبش حماس اقدامی بود برای ادامه راه مبارزاتی و مقاومت طولانی ملت فلسطین از زمان انقلاب شهید عز الدین القسام.

وی اشاره کرد:حماس از رحم ملت فلسطین بدنیا آمد. جنبشی که برگفته از روح اسلام در ارض فلسطین است.این جنبش از مرحله آماده سازی و تکیه بر نسل های آزاده به مرحله مبارزه ادامه دار و آزادانه (در مقابل دشمن) انتقال پیدا کرده است.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با تاکید بر این نکته که حماس یک جنبش ملی است و نه حزبی توضیح داد که حماس هم مانند دیگر گروه ها برای خدمت به ملت فلسطین بنا شد.ملت (فلسطین) امری است که به گروه های مقاومتی اعتبار می دهد و وجود آن ها را در عرصه سیاسی و عملیاتی تضمین میکنند.جنبش حماس موفق شد تا مقاومت را با بهره گیری از تمامی راه ها و مکانیزم ها زنده کند و از طریق آن دژ پولادینی را برای مقاومت امروز نوارغزه بنا کند.

او خاطر نشان کرد: حماس موفق شد به مردم ثابت کند که بهترین راه مبارزه «مقاومت» است و این انتخاب ثمره های مثبتی را با خود به همراه دارد دقیقا مانند آنچه در مسیر آزاد سازی اراضی فلسطینی و اسرا و حمایت از قدس و الاقصی و مبارزه با پروژه های شوم ضد فلسطینی رخ داد.

هنیه خطاب به اسرا گفت: حماس و گروه های فلسطینی با صلابت و قدرت و آگاهی کامل برای آزادی اسرای فلسطینی و شکستن بند آنان تلاش می کند.

دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پایان خطاب به جامعه نخبگان در کشورهای رژیم های عادی ساز رابطه با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: تمامی نخبگان در کشورهایی که سران ان ها با رژیم اشغالگر عادی سازی رابطه انجام داده است دعوت می کنیم که مواضع خود را به طور صریح درباره عادی سازی ها اعلام کنند و اعتبار را به فرهنگ و ذهنیت و آگاهی جوامع شان نسبت به فلسطین و قدس را بازگردانند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها