پوتین: تحریم علیه کشور‌های درگیر با کرونا باید لغو شود

کد خبر: 1039490

رئیس‌جمهور روسیه در کنفرانس سالانه خود تأکید کرد که تحریم‌ها و محدودیت‌های تجاری علیه کشور‌هایی که با بحران کرونا روبرو هستند، باید لغو شود.

پوتین: تحریم علیه کشور‌های درگیر با کرونا باید لغو شود

خبرگزاری فارس: «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود که سال جاری به واسطه شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات یکجانبه ایالات متحده علیه کشور‌های جهان همچون جمهوری اسلامی ایران خواستار لغو تحریم‌ها و محدودیت‌ها علیه کشور‌هایی شد که با بحران کرونا روبرو هستند.

وی در این خصوص تصریح کرد: «تحریم‌ها و محدودیت تجاری علیه کشور‌هایی که در مقابله با کرونا با دشواری روبه رو هستند، باید لغو شود».

رئیس‌جمهور روسیه که روز سه شنبه بعد از تأیید نهایی «جو بایدن» در مجمع گزینندگان آمریکا (الکترال کالج) به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ایالات متحده به وی تبریک گفت، در کنفرانس خبری خود ابراز امیدواری کرد که دولت بایدن بتواند برخی از مشکلات میان دو کشور را رفع کند.

وی در این خصوص توضیح داد: «مسکو فرض را بر این قرار می‌دهد که رئیس‌جمهور منتخب آمریکا (جو بایدن) وقایع را درک کند و مشکلاتی که در روابط میان روسیه و آمریکا به وجود آمده را رفع کند».

در حال تکمیل.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها