واکنش هادی العامری به تحرکات اخیر آمریکا

کد خبر: 1042594

رئیس سازمان بدر عراق گفت که دولت آمریکا از ترس و وحشتی که دارد دست به تحرکات اخیر در منطقه زده است.

واکنش هادی العامری به تحرکات اخیر آمریکا

خبرگزاری فارس: «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق امروز (جمعه) که در مراسم اولین سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافته بود، گفت که مسیر و راه شهدا با خون آمیخته است و نیرو‌های مقاومت هرگز از این راه عقب نخواهند کشید.

او به شبکه المسیره یمن گفت که مقاومت از یمن تا فلسطین ادامه دارد و قوی‌تر شده است.

هادی العامری با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در منطقه تأکید کرد که این تحرکات نشانه ترسی است که دولت آمریکا احساس می‌کند.

در ادامه «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز به المسیره گفت که شهید سلیمانی یک روز هم از حمایت و پشتیبانی از جنبش‌های مقاومت فلسطین دست برنداشت و حضور ایشان در مسأله فلسطین و حمایت از قدس بی همتا و آشکار بود.

او تأکید کرد که توطئه آمریکایی-صهیونیستی به دست قهرمانان محور مقاومت در یمن و فلسطین و لبنان و عراق و سوریه شکست خواهد خورد و در ادامه در خصوص رزمایش «الرکن الشدید» که اخیرا از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه برگزار شد نیز گفت که رزمایش مذکور این پیام را به دشمنان داشت که مقاومت جزو جداناپذیر از محور مقاومت در هر رویارویی است.

یکمین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس امروز با حضور شخصیت‌های جبهه مقاومت از کشور‌های مختلف در دانشگاه تهران برگزار شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها