واکنش مادورو به حمله هواداران رئیس جمهور آمریکا به کنگره

کد خبر: 1044192

رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به حمله هواداران رئیس جمهور آمریکا به کنگره، آن‌ها را از نسل افرادی نامید که به عراق، سوریه و برخی مکان‌های دیگر حمله کرده و مردم را به قتل رساندند.

واکنش مادورو به حمله هواداران رئیس جمهور آمریکا به کنگره

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به افتضاح هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در جمله به کنگره این کشور، آن‌ها را از نسل همان افرادی خواند که قبلا نیز به عراق ، افغانستان و دیگر کشورهای جهان حمله کردند.

به نوشته وبگاه «بریت بارت» «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به حمله هوداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کنگره این کشور در بامداد پنجشنبه گفت، از همان کشوری که کودتا در آنجا شکل می‌گیرد، از کشوری که حمله به نقاط دیگر شکل می‌گیرد، اینک بازتاب آن اعمال به خودشان برمی گردد. نگاهی به این افراد بیاندازید می‌بینید گروهی سفید پوست فقیر از روستاها وارد کنگره آمریکا شدند و به آن حمله کردند و چهار نفر که یکی از آن‌ها زن جوانی بود و 14 سال در نیروی هوایی ایالات متحده خدمت کرد، جان خود را از دست داد.»

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: «این سفید پوستان همان‌هایی بودند که با لباس سوپرمن به عراق، افغانستان، لیبی، سوریه، پاناما و گرانادا حمله کردند.این افراد همان‌هایی بودند که به مردم حمله کردند، و آن‌ها را به قتل رساندند.»

مادورو در ادامه با اشاره به تلاش‌های ترامپ برای برندازی دولت قانونی این کشور نیز گفت، همین شخص ترامپ سعی کرد به ونزوئلا حمله کند. او سعی کرد یک دست نشانده را تحمیل کند که بسیار نادان، بی کفایت و احمق بود. اشاره وی به «خوان گوایدو» فرد تحت حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی است که دولت ترامپ بسیار تلاش کرد با انواع کمک‌ها دولت مادورو را سرنگون و گوایدو را راس کار بیاورد که تا این لحظه ناکام مانده است.

بامداد پنجشنبه هواداران ترامپ با حمله به کنگره ،تخریب اموال و برجاگذاشتن خسارات مالی افتضاح بین‌المللی را بر جای گذاشتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها