سفر سه روزه نتانیاهو به امارات و بحرین

کد خبر: 1046811

یک وبگاه صهیونیستی گزارش داد که نخست‌وزیر این رژیم ماه فوریه در سفری سه روزه به امارات و بحرین می‌رود.

سفر سه روزه نتانیاهو به امارات و بحرین

خبرگزاری فارس: وبگاه صهیونیستی «والا» خبر داد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین سفر رسمی خود ماه آینده میلادی به امارات و بحرین سفر خواهد کرد.

پایگاه خبری «عرب۴۸» به نقل واللا گزارش داد که پیش ‌بینی شده است این سفر به مدت سه روز و از تاریخ نهم ماه فوریه تا یازدهم همین ماه باشد.

واللا در گزارش خود اشاره کرد که در صورتی که تل‌آویو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم به قرنطینه مجدد داشته باشد، احتمال به تعویق افتادن این سفر وجود دارد.

این در حالی است که در هفته‌های گذشته،‌ پس از آنکه دو موعد رسمی برای سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به امارات و بحرین تعیین شد، این سفرها یک بار به درخواست منامه و بار دیگر به علت قرنطینه به تعویق افتاد.

واللا همچنین پیش‌بینی کرد که نتانیاهو روز نهم ماه فوریه وارد ابوظبی پایتخت امارات شود و در این کشور با «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دهم ماه فوریه به دبی سفر خواهد کرد و در آنجا، چند نشست مالی و اقتصادی خواهد داشت.

واللا ادامه داد، نتانیاهو روز یازدهم ماه فوریه سفری کوتاه به منامه پایتخت بحرین خواهد داشت و در این سفر با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه و ‌«سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه» ولی‌عهد بحرین دیدار خواهد داشت.

برخی مقامات رژیم صهیونیستی در این خصوص گفته‌اند، نتانیاهو مصمم است که ورود به امارات و بحرین در قالب یک سفر دوره‌ای صورت گیرد از این رو این سفر رسما تأیید نخواهد شد مگر پس از کسب موافقت نهایی از ابوظبی و منامه.

رژیم صهیونیستی، در اواسط ماه سپتامبر گذشته با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا با امارات و بحرین توافق عادی‌سازی روابط امضاء کرد.

این توافق با محکومیت شدید گروه‌های فلسطینی مواجه شد بطوریکه این گروه‌ها اقدام کشورهای سازش‌کننده را خیانت و خنجر از پشت به خود قلمداد کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها