خبر درگذشت مهرداد میناوند در رسانه‌های اتریش

کد خبر: 1048061

ساعاتی چند پس از درگذشت مهرداد میناوند فوتبالیست سابق تیم اشتورم گراتس اتریش، این تیم در صفحه توئیتر خود به زبان فارسی تویئت زد؛ روحش شاد.

خبر درگذشت مهرداد میناوند در رسانه‌های اتریش

خبرگزاری مهر: مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران شامگاه چهارشنبه ۸ بهمن ماه به دلیل ابتلاء به کرونا در سن ۴۵ سالگی درگذشت.

خبر درگذشت مهرداد میناوند، فوتبالیست سابق تیم اشتورم گراتس اتریش در این کشور بازتاب خبری بسیاری داشت.

پس از درگذشت این بازیکن فوتبال، عباس باقرپور سفیر ایران در اتریش، در توئیتی به زبان فارسی و آلمانی درگذشت این فوتبالیست برجسته را تسلیت گفت.

متن این توئیت به این شرح است: «درگذشت مهرداد میناوند، فوتبالیست برجسته و محبوب و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و تیم‌های باشگاهی پرسپولیس و اشتورم گراتس اتریش را به همه فوتبال دوستان به ویژه علاقه مندان ایشان در ایران و اتریش تسلیت می‌گوییم.»

همچنین اشتفان شولتس سفیر اتریش در تهران هم پس از درگذشت مهرداد میناوند به زبان انگلیسی تویئت زد: «درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده وی و میلیون‌ها هوادار فوتبال در ایران تسلیت می‌گوئیم. او به واسطه سه سال حضور در اشتروم گراتس در یاد هواداران اتریشی باقی خواهد ماند.»

علاوه بر این بلافاصله بعد از درگذشت این بازیکن تیم پرسپولیس، تیم اشتورم گراتس اتریش به زبان فارسی توئیت کرد: «روحش شاد».

همچنین اکثر روزنامه‌های سراسری اتریش مثل استرارایش، هویته، دراشتاندارد و کلایته تسایتونگ هم امروز پنجشنبه در صفحات ورزشی خود به درگذشت این فوتبالیست به شکل گسترده پرداختند و عکس‌ها و زندگی‌نامه این بازیکن برجسته فوتبال را منتشر کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها