دقایقی پیش؛ انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل در هند

کد خبر: 1048207

دقایقی پیش یک انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت هند رخ داد.

دقایقی پیش؛ انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل در هند

خبرگزاری مهر: به نقل از تایمز هند، بعدازظهر امروز جمعه یک انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در شهر دهلی نو رخ داد.

پلیس هند وقوع این انفجار را تائید کرده و عنوان داشت که این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است.

در این انفجار دست کم پنج خودرو دچار خسارت شده‌اند.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این انفجار منتشر نشده است.

واکنش تل‌آویو به انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در هند

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با تأیید انفجار در نزدیکی سفارتش در دهلی نو، اعلام کرد به‌طور پیوسته با مقامات هندی در ارتباط است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی عصر جمعه وقوع انفجار در نزدیکی سفارتش در دهلی نو را محکوم کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» این وزارت‌خانه در بیانیه‌ای نوشت: «گزارش‌های اولیه حاکی از این است که این اقدام شرورانه با هدف تحریک عواطف رخ داده است».

در این بیانیه آمده است: «مقامات هندی در حال بررسی این حادثه بوده و در تماس با مقامات مربوطه در اسرائیل هستند. وزارت امور خارجه به صورت پیوسته از پیشرفت تحقیقات مطلع شده و [مقامات در صحنه] راهنمایی‌های لازم برای اتخاذ تدابیر امنیتی لازم را گوشرد می‌کند».

بیانیه وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی می‌افزاید، این حادثه تلفاتی نداشته و به ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی خسارتی وارد نشده است.

سخنگوی پلیس دهلی نو به طور جداگانه در بیانیه‌ای اعلام کرد، این حادثه در اثر انفجار یک بمب دست ساز رخ داده و در نتیجه آن به شیشه‌های سه خودرو که در محل حادثه پارک شده بودند آسیب وارد شده است.

جروزالم پست به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی نوشت، این انفجار یک اقدام تروریستی بوده است.

خبرگزاری اسپوتنیک، عصر جمعه با انتشار خبر این انفجار نوشت، گفته می‌شود دستگاه انفجاری داخل گلدانی در پیاده‌رو نزدیک سفارت رژیم صهیونیستی تعبیه شده بود و هم اکنون پلیس هند در حال جست‌وجو اطراف این ساختمان است.

سیزدهم فوریه سال ۲۰۱۲ نیز بمبی در خودرو یکی از کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی نو کار گذاشته شد که به زخمی شدن این فرد منجر شد.

واکنش وزیر خارجه هند به انفجار دهلی وزیر امورخارجه هند با انتشار پیامی توییتری نسبت به انفجار اخیر نزدیک سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «سابرامانیام جایشانکار» وزیر امورخارجه هند، در پیامی نسبت به انفجار اخیر در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.

جایشانکار با انتشار پیامی در حساب توییتری خود نوشت: «با گابی اشکنازی درباره انفجار اخیر صحبت کردم. ما این انفجار را جدی تلقی می‌کنیم. به اشکنازی اطمینان دادم که سفارت و دیپلمات‌های اسرائیلی محافظت کامل خواهیم کرد. موضوع در دست بررسی است و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.»

دقایقی پیش؛ انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل در هند

منابع خبری امروز از وقوع انفجاری در نزدیکی سفارت رژیم اشغالگر قدس در «دهلی نو» پایتخت هند خبر دادند.

دهلی به دنبال این انفجار وضعیت هشدار اعلام کرد. تاکنون خسارت ۴ تا ۵ ماشین گزارش شده است.

نیرو‌های امنیتی از رژیم صهیونیستی و هند مستقر در نزدیکی سفارت گفتند احتمالا این انفجار تلاشی برای یک حمله تروریستی بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها