گزارش تکان دهنده رسانه صهیونیستی از جاسوسان زن

کد خبر: 1049706

یک رسانه صهیونیست از نقش پنهان و خطرناک جاسوسان زن موساد در اقدامات تروریستی در طول برهه طولانی پرده برداشته است و اینکه زنانی که به عضویت موساد در می آیند، از همسران خود طلاق می گیرند.

گزارش تکان دهنده رسانه صهیونیستی از جاسوسان زن

خبرگزاری مهر: به نقل از رای الیوم، یک رسانه صهیونیست در گزارشی به نقش زنان در سرویس جاسوسی موساد اسرائیل پرداخت.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی آورده است: نقش زنان در موساد اسرائیل کمتر از مردان در این سرویس نیست و برخی از عملیاتهای آنها به ویژه در داخل کشورهای عربی معروف است.

این رسانه صهیونیست در ادامه گزارش خود به یکی از جاسوسان زن موساد به نام موسوم به «یائیل» اشاره کرده است که مجری عملیات مهمی در قبل بیروت بوده است و گزارش داد که زنان در موساد عملیات مهم و اساسی انجام می دهند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد: نقش زنان در موساد کمتر از نقش مردان نیست به عنوان مثال «یهودیت ناسیاهو» مسئول بخش مهم موساد در دهه شصت قرن میلادی گذشته بود و «علیزا ماگن» معاون رئیس موساد بوده است.

این رسانه صهیونیست در ادامه آورده است: یکی از ماموریت های مهمی که عناصر زن جاسوس واگذار شده است تحکیم روابط میان اسرائیل و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس بوده است به طوری که یوسی کوهن رئیس موساد در دسامبر گذشته به هشت زن عضو موساد تقدیرنامه داده است زیرا آنها قبل از توافق سازش با امارات و بحرین در سپتامبر گذشته، نقش مهمی ایفا کردند.

در گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقش عامل موساد در ترور علی حسن سلامه ملقب به ابوحسن که «ایریکا چمبرز» از زنان عضو موساد که با هدف ترور وی به بیروت رفته بود، ابوحسن را در ژانویه ۱۹۷۹ ترور کرد.

این رسانه صهیونیست در ادامه آورده است: جذب دختران در موساد آسانتر است تا زنان متاهل و این زنان معمولاً از همسران خود طلاق می گیرند و میزان طلاق در میان زنانی که به عضویت موساد در می آیند بسیار بالاست؛ زیرا برای مدت طولانی همسر و فرزندان خود را ترک می کنند و در کنار آنها نیستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها