ترامپ دیگر حساب توییتری نخواهد داشت

کد خبر: 1050386

یک مقام ارشد شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد حساب کاربری دونالد ترامپ برای همیشه تعلیق شده است.

ترامپ دیگر حساب توییتری نخواهد داشت

باشگاه خبرنگاران جوان: پایگاه خبری هیل در گزارش امروز (چهارشنبه) خود اعلام کرد حساب کاربری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، برای همیشه تعلیق شده است.

«نِد سِگال»، مدیر ارشد مالی شبکه اجتماعی توییتر امروز در میان جمعی از خبرنگاران حاضر شد. یکی از خبرنگاران حاضر در این نشست از او پرسید: «آیا درصورت بازگشت ترامپ به عرصه سیاست دوباره حساب کاربری او در توییتر باز خواهد شد؟»

سگال در پاسخ به این سوال گفت: «حتی اگر ترامپ در سال ۲۰۲۴ نامزد انتخاباتی شود نیز حسابی در توییتر نخواهد داشت.»

او در ادامه توضیح داد: «سیاست کاری ما به اینگونه است که، فارغ از مقام و منصب، چنانچه حساب شما حذف شود، دیگر بازگشتی وجود نخواهد داشت. ما نمی‌خواهیم افراد خشونت را تحریک کنند و در صورتی که چنین مسئله‌ای مشاهده شود آن‌ها را حذف کرده و اجازه بازگشت به آنها نخواهیم داد.»

هزاران نفر از طرفداران ترامپ چند هفته پیش از برگزاری مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا، و به‌منظور جلوگیری از تأیید نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ازسوی کنگره، با خشونت به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند.

ترامپ در هفته‌های آخر ریاست جمهوری خود با انتشار پیام‌هایی به ترویج خشونت و ادعا درباره نتایج انتخابات می‌پرداخت و این باعث شد توییتر به این پیام‌ها برچسب بزند.

با تداوم این مسئله از سوی ترامپ شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری رئیس جمهور پیشین آمریکا را ده روز پیش از پایان دوره‌اش برای همیشه تعلیق کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها