هشدار سید حسن نصرالله، تیتر یک رسانه‌های اسرائیلی شد

کد خبر: 1051552

سخنرانی دیشب دبیرکل حزب الله لبنان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است و بسیاری از آنها هشدار سید حسن نصرالله به تل آویو درباره اینکه «با آتش بازی نکند»، به تیتر یک خود تبدیل کرده‌اند.

هشدار سید حسن نصرالله، تیتر یک رسانه‌های اسرائیلی شد

خبرگزاری تسنیم: بسیاری از رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن پوشش بخش‌هایی از سخنرانی سه شنبه شب سید حسن نصرالله، روی پاسخ او به تهدیدات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی تمرکز کردند.

شبکه اسرائیلی «کان» این جمله نصرالله در سخنرانی دیشب او را که گفته بود «اگر جنگی رخ دهد اسرائیل چیزهایی خواهد دید که از زمان تاسیس آن ندیده است»، نقل کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

برخی دیگر از رسانه‌های اسرائیلی هشدار دبیرکل حزب الله به تل آویو درباره اینکه «با آتش بازی نکند» را برای تیتر یک خود انتخاب کردند.

رسانه‌های اسرائیلی از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در رابطه با پاسخ او به تهدیدهای نظامی تل آویو نقل کردند: «پس از تمام تهدیدهای اخیر اسرائیل، هیچ‌کس نمی‌تواند تضمین بدهد که این وضع به جنگ ختم نشود. اسرائیل چیزهایی را خواهد دید که از زمان شکل‌گیری خود ندیده است.»

دیشب سید حسن نصرالله به مناسبت روز شهادت فرمانده مقاومت شهید «عماد مغنیه»، سخنرانی کرد و در آن درباره مسایل مختلف مربوط به لبنان و آخرین تحولات منطقه و جهان سخنرانی کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها