یک کشته و سه مجروح بر اثر تیراندازی در آمریکا

کد خبر: 1053796

فارس/شبکه فاکس نیوز از تیراندازی در شهر «سینسیناتی» در ایالت اوهایو و کشته شدن حداقل یک نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر خبر داد.

یک کشته و سه مجروح بر اثر تیراندازی در آمریکا

خبرگزاری فارس: شبکه فاکس نیوز از تیراندازی در شهر «سینسیناتی» در ایالت اوهایو و کشته شدن حداقل یک نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر خبر داد.

براساس این گزارش، این حادثه ساعت 7 غروب روز یک شنبه به وقت محلی رخ داده است و هنوز انگیره ضارب مشخص نیست.

پلیس اوهایو می‌گوید که در این تیراندازی یک نفر کشته و سه نفر مجروح شده‌اند که به بیمارستانی در این شهر منتقل شده و خبری از وضعیت از آنها در دسترس نیست.

جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

با این حال پس از شورش مسلحانه هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا وحمله به ساختمان کنگره، جو بایدن رئیس جمهور فعلی این کشور خواستار بازنگری در قوانین حمل سلاح در ایالات متحده شده است.

بر اساس گفته مرکز «آرشیو خشونت با سلاح گرم» در آمریکا، تا یکم دسامبر سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۷۴۰۰ مورد قتل و بیش از ۳۶ هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است. از این میان ۱۲۸۹ مورد در دفاع از خود، ۲۰۴۳ مورد تیراندازی غیرعمدی و ۵۸۷ مورد تیراندازی کور بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها