ادعا‌های نخ نمای نتانیاهو درباره ایران

کد خبر: 1055784

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد اقدامات او مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شده است و این روند تا زمان حضور او در قدرت همینطور خواهد ماند.

ادعا‌های نخ نمای نتانیاهو درباره ایران

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از جروزالم پست، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا‌های نخ نما شده خود در قبال ایران، جلوگیری از برنامه هسته‌ای ایران را اولویت اول کابینه خود عنوان کرد.

بنیامین نتانیاهو با طرح این ادعا که متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران یکی از اولویت‌های اصلی وی در دوره آینده نخست وزیری است، از تصمیم خود برای مقابله با توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ دفاع کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مدعا‌های متوهمانه خود این را نیز افزود: به خاطر آنچه من انجام دادم، ایران سالهاست به عقب رانده شد و به خاطر آنچه که انجام خواهم داد، آن‌ها هرگز و هرگز سلاح هسته‌ای نخواهند داشت. تا زمانی که من نخست وزیر باشم، ایران بمب اتمی نخواهد داشت.

نتانیاهو به توجیه بهانه‌های سازش کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی پرداخت و مدعی شد آن‌ها به دلیل اختلاف با ایران به سمت این رژیم متمایل شدند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی متوهمانه افزود: موضع گیری شدید من علیه ایران باعث شد تا بحرین، امارات، مراکش و سودان روابط خود با اسرائیل را عادی کنند. در واقع این همان چیزی است که محوری ایجاد کرد. این چیزی است که باعث شده آن‌ها به سمت اسرائیل بیایند.

رژیم صهیونیستی که دارنده نزدیک به ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای است، با طرح ادعا‌های واهی تلاش می‌کند مسیر بازگشت آمریکا به برجام و لغو احتمالی تحریم‌های ایران را ناهموار کند. نگرانی صهیونیست‌ها در خصوص بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای ایران که آن‌ها را به گزاف گویی‌های سرشار از توهم واداشته، در حالیست که دولت آمریکا ثابت کرده بازگشت به برجام و مذاکره با ایران ادعایی بیش برای پیشبرد اهداف خود نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها