احتمال دیدار نتانیاهو و بن سلمان در امارات

کد خبر: 1055788

خبرگزاری رویترز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از احتمال دیدار نخست‌وزیر این رژیم با ولی‌عهد سعودی در سفر به منطقه خلیج فارس خبر داد.

احتمال دیدار نتانیاهو و بن سلمان در امارات

خبرگزاری فارس: «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است فردا پنجشنبه به امارات متحده عربی سفر و با مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو کند.

خبرگزاری رویترز چهارشنبه شب به نقل از رسانه‌ها و منابع صهیونیستی گزارش داد که احتمالاً نتانیاهو در این سفر با «محمد بن سلمان»، ‌ولی‌عهد سعودی در امارات دیدار و گفت‌وگو کند.

اداره رادیو و تلویزیون اسرائیل (کان) از جمله رسانه‌هایی است که پیش‌بینی کرده که این دیدار فردا محقق شود. فردا نخست وزیر رژیم اسرائیل قرار است با «محمد بن زاید»، ولی‌عهد ابوظبی دیدار و گفت‌وگو کند.

دیدار نتانیاهو با بن زاید اولین دیدار آن دو بعد از امضای توافق عادی‌سازی تل‌آویو و ابوظبی در شهریور ماه است و دو طرف اقدام به افتتاح سفارت کرده‌اند.

نتانیاهو ابتدا قرار بود در ماه نوامبر به این دو کشور سفر کند. اما به دلایل مختلف از جمله همه‌گیری «کووید۱۹»، مشکلات سیاسی داخلی و برخی ملاحظات خارجی، این سفر ابتدا به ماه دسامبر موکول شد و سپس تا ژانویه به تعویق افتاد.

پیشتر مقامات رژیم صهیونیستی بعد از توافق با کشورهای عربی رسماً از سفر نخست وزیر این رژیم به عربستان سعودی و دیدار او با ولی ‌عهد این کشور خبر داده بودند که ریاض آن را شدیداٌ رد کرده بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها